فرمانده سپاه ناحیه عشایری اردبیل از برگزاری بیش از 60 عنوان برنامه مختلف توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۸۸۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

"حسین حسین زاده" فرمانده ناحیه عشایری اردبیل در گفت و گو با خبرنگار سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج،  ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر و تسلیت ایام فاطمیه، گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ و ارزشهای انقلاب به نسل جوان و نوجوان است.

 

وی به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر تاکید کرد و افزود: دهه فجر و انقلاب اسلامی شهدای زیادی در کارنامه فداکاری و ایثار خود به جای گذاشته است و نباید این ایام را فراموش کنیم.

 

فرمانده ناحیه عشایری استان از برگزاری بیش از ۶۰ عنوان برنامه در حوزه ها و پایگاههای بسیج خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، سیاسی و نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاهها و حوزه‌های بسیج برگزار و ابعاد و زوایای مختلف پیروزی انقلاب اسلامی تشریح می‌شود.

 

حسین زاده ادامه داد: دیدار با امام‌ جمعه اصلاندوز، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه، حلقات صالحین، برپایی جشن انقلاب، یادواره های شهدا، مجمع بسیج شهرستان با موضوع بررسی مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی عشایر و اجرای سرود همسرایان فجر در راهپمایی ۲۲ بهمن از برنامه‌های مهم سپاه ناحیه عشایری در طول دهه مبارکه فجر خواهد بود.

 

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل تشکیل ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در ناحیه و حوزه های تابعه، برگزاری شورای اداری، تزیین و فضاسازی در سطح شهر، حوزه های مقاومت و پایگاههای مقاومت واحدهای دانش آموزی، اقشار و کانون های بسیج و مقرهای بسیج با نوشتن پلاکارد و بنر را از برنامه های اقدامات قبل از بزرگداشت دهه فجر برشمرد.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر متعلق به همه است، گفت: همکاری و تعامل مسئولان ادارات و نهادها در برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های دهه فجر موثر واقع شده و اهمیت دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با اشاره به تلاش دشمنان برای خدشه به نظام از راههای مختلف از جمله فضای مجازی، گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای خدشه‌دار کردن نظام انجام می‌دهد و تنها راه خنثی کردن این برنامه دشمن اطاعت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.

 

حسین زاده با اشاره به مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از قشرهای مختلف مردم و عشایر و مسئولان خواست در این راهپیمایی حضور پرشکوه و دشمن شکن داشته باشند.

 

وی در پایان از حضور پرشکوه و بی نظیر اقشار مختلف مردم و مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی در مراسم سیزدهمین یادواره ۱۶۸ شهید والامقام بسیج عشایری قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات