خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک تجربه منحصر به فرد با حاکمیت دینی است، گفت: به مناسبت دهه فجر و دهه فاطمیه 400مبلغ به سراسر استان اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۰۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حجت السلام رضایی در نشست خبری کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با گرامی داشت دهه فجر اظهارداشت: انقلاب ما انقلاب الهی بود که بر اساس باور ها و اعتقادات دینی مردم شکل گرفت.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: انقلاب ایران دارای دو ویژگی بارز حضور مردم در صحنه  و رهبری الهی شکل گرفت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یک تجربه منحصر به فرد با حاکمیت دینی است که تا قبل از این وجود نداشت .

رضایی با تاکید براینکه ما هزینه زیادی برای حفظ و دوام انقلاب شده است، گفت: هر سال که از عمر انقلاب می گذرد ریشه های انقلاب عمیق تر و نشانه های آن گسترده تر می شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی و جهانی است، گفت: امام خمینی(ره) هیچ گاه به فکر این بودند که پرچم انقلاب به دست امام عصر(عج) برسد.

همه مسئولان و دلسوزان نظام باید برای حفظ انقلاب تلاش کنند

وی با تاکید براینکه همه مسئولان و دلسوزان نظام باید برای حفظ انقلاب تلاش کنند، عنوان کرد: باید برای رسیدن به آرمانها و اهداف انقلاب اسلام تلاش شود.

رضایی با اشاره به برنامه های دهه فجر در سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در کمیته قرآنی این سازمان 197 برنامه به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی افزود:  12کارگاه سبک زندگی اسلامی، تاسیس مرکز اساتید قرآنی، آغاز به کار مجمع قرآنیان استان، جشنواره قرآنی خانواده از جمله برنامه های دهه فجر است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: حضور 400نفر از مبلغان شهرهای قم و مشهد در دهه فجر و فاطمیه در سراسر استان، برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه از دیگر برنامه های دهه فجر است.

وی از برگزاری کنگره شعر اهل بیت(علیه السلام) در اسفند ماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: این کنگره با سخنران کشوری در دهه دوم اسفند ماه برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها