فرمانده انتظامي شهرستان طارم:

دستگيري سارق حرفه اي اماكن خصوصي درشهرستان طارم

سارق حرفه اي اماكن خصوصي با 5 فقره سرقت درشهرستان طارم شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۱۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  فرمانده انتظامي شهرستان طارم از شناسايي و دستگيري سارق حرفه اي اماكن خصوصي و کشف 5 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد و گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت اماكن خصوص (انباري) در شهرستان طارم، شناسايي سارق يا سارقان احتمالي در دستور کار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ داوود مرادي افزود: مأموران پليس آگاهي شهرستان طارم با اقدامات اطلاعاتي گسترده موفق به شناسايي يک سارق حرفه ای که در امر خريد و فروش تجهيزات سرقتي و وسايل برقي و موتور آب فعاليت داشت شدند و پس از هماهنگي با مرجع قضائي وي را شناسايي در زماني كه موفق شده بود از اماكن خصوص (انباري ) يکي از شهروندان موتور اب و وسايل برق سرقت نمايد دستگير کردند.

وي اظهار داشت: متهم دستگير شده در تحقیقات پليس به 5 فقره سرقت از اماكن خصوصي و ساير سرقت ها در شهرستان طارم اعتراف کرد. كه اموال مسروقه كشف و شكات به پليس اگاهي مراجعه و اموال خود را شناسايي و تحويل گرفتند .

فرمانده انتظامي شهرستان طارم در پايان با بیان اینکه متهم دستگیر شده با تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفي شد، به شهروندان توصيه کرد: از تجهيزات الكترونيكي (دوربين مداربسته ) يا با بكارگيري نگهبان از اموال خود مواظبت نمايند ودرهنگام ترک طولانی منزل، حتي المقدور خانه يا انباري را به یکی از بستگان نزدیک بسپارند تا فرصت سرقت را از سارقان بگیرند.

ارسال نظرات