بررسی وقایع آخرالزمان در گفتگوی «بسیج» با آیت الله کعبی/ 3
آیت الله کعبی گفت: علامت سوم خروج یمانی یا نهضت سرداری از سرزمین یمن است که مردم را به حق دعوت می کند. هیچ پرچمی به اندازه پرچم یمانی دعوت به حق نمی کند یعنی علامت یمانی علامت قطعی است.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۱۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با علائم آخرالزمان و حوادث مربوط به این دوره و ابعاد مختلف این مسئله گفت: از علامات حتمی دروه آخرالزمان می توان به خروج سفیانی یعنی فتنه و آشوب و ظلم و جنایت مردی از نسل ابوسفیان که در منطقه شامات بروز و ظهور می کند نام برد.

وی افزود: این شخص با تظاهر به دینداری بر پایه مشی بنی امیه حرکت می کند و تعدادی از مسلمانان را دور هم جمع کرده و به ویژه در مناطق پنج گانه شام و در کوفه و نجف به قتل عام شیعیان می پردازد و بعد از با خبر شدن از ظهور امام زمان (عج) اماده جنگ با ایشان می شود ولی به امر خدا همه لشگریان سفیانی هلاک و نابود می شوند و حکومت سفیانی کمتر از 9 ماه دوام می آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: علامت دوم دروه آخرالزمان پنهان شدن و فرو رفتن زمین در منطقه ای میان مکه و مدینه است. علامت سوم خروج یمانی یا نهضت سرداری از سرزمین یمن است که مردم را به حق دعوت می کند. هیچ پرچمی به اندازه پرچم یمانی دعوت به حق نمی کند یعنی علامت یمانی علامت قطعی است.

 

ارسال نظرات