برگزاری جشنواره انگور در سال های گذشته نشان داد که شهرستان ابهر ظرفیت توسعه گردشگری را دارد و با استقبال مردم در این حوزه می توان زیرساخت های گردشگری را تقویت نمود.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۳۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان ابهر در جلسه بررسی زیر ساختهای برگزاری جشنواره انگور در شهرستان ابهر که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان برگزار شد، با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در توسعه صنعت گردشگری شهرستان ابهر گفت: امروز باید به فکر عملیاتی نمودن برنامه ها ونقشه راه باشیم وبرای عملیلتی نمودن برنامه ها، مساعدت و همکاری تمام دستگاه های اجرایی ضروری است.

علی حیدری بر ضرورت فراهم نمودن زیر ساختهای گردشگری در روستای درسجین ابهر تاکید کرد افزود:اگر زیر ساختهای گردشکری در این روستا فراهم شود توانایی بالایی در جذب کردشگر خارجی در شهرستان ابهر وجود دارد.

وی اظهار داشت: تعداد زیادی از کشورهای مختلف برای راه اندازی خطوط تولید واحد های صنعتی در شهرستان ابهر علاقمند هستند و این واحدها و سرمایه گذاران می توانند مبلّغین خوبی برای گردشگری شهرستان در سایر کشورها باشند .

ارسال نظرات