خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از افتتاح ساختمان سازمان بازنشستگی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از طرف جامعه بهزیستی افتتاح پروژه 48 واحدی در شمال بیرجند و افتتاح 252 واحدی بهزیستی دو معلولیتی در مرکز استان خراهیم داشت.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۴۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی صبح امروز در نشست خبری کمیته کارگری و کارآفرینی خراسان جنوبی، اظهار کرد:  همایش آشنایی با قوانین کار و اعزام ورزشکاران کارگر به استان هرمزگان روز شنبه 14 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

  سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: یکشنبه 15 بهمن ماه دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر، میزبانی اولین دوره مسابقات ورزشی ویژه ناشنوایان و برگزاری مسابقات شنا در محل سالن ورزشی کارگران را خواهیم داشت.

 اشرفی با بیان این‌که دیدار کمیته کارگران از بیماران بیمارستان میلاد و شهید رحیمی بیرجند 16 بهمن ماه انجام خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری یک دوره آموزشی جامعه کارگری در محل سالن آمفی تئاتر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بیرجند در روز 17 بهمن ماه از دیگر برنامه های کمیته کارگری خواهد بود.

 وی با بیان این‌که در 17 بهمن ماه از معدن قلعه زری دیدن خواهیم کرد، افزود: در این روز همچنین از 12 نفر از قاریان برجسته خراسان جنوبی که به مسابقات کارگران در شهرستان کرج اعزام شده بودند، طی مراسمی از آنها تجلیل خواهیم کرد.

 افتتاح پروژه 48واحدی در شمال بیرجند از طرف جامعه بهزیستی

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: روز چهارشنبه 18 بهمن ماه مسابقات تنیس روی میز و جشنواره فرهنگی ورزشی در قائنات را برگزار خواهیم کرد.

 اشرفی برنامه های روز پنج شنبه 19 بهمن ماه این کمیته را این گونه بیان کرد: دیدار مسئولان کمیته کارگری از شهرک صنعتی، غبارروبی مزار شهدا، برپایی جشنواره غذا با حضور بانوان و دیدار جامعه تعاونگران و تلاشگران خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی.

 وی افزود: جمعه 20 بهمن ماه با موافقت فدراسیون کارگری، میزبانی مسابقات زورخانه‌ای و پهلوانی کارگران کشور را در زورخانه موسی بن جعفر (ع) بیرجند خواهیم داشت و همچنین در این روز کارگران و کارآفرینان در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: روز یکشنبه 22 بهمن ماه امسال حضور پررنگ تری را در مراسم راهپیمایی خواهیم داشت و بعد از این مراسم مسابقات پاورلفتینگ کارگری شرق کشور را خواهیم داشت.

 اشرفی از افتتاح و کلنگ‌زنی 7 پروژه با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها که مربوط به وزارت تعاون است و با حضور مسئولان کشوری در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

 وی افزود: افتتاح ساختمان پلی کلینیک حوزه تامین اجتماعی در طبس با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان خواهیم داشت که تمام افراد شهرستان را شامل می‌شود.

 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: طرح توسعه بیمارستان میلاد که شامل کودکستان، همراه سرا و نمازخانه است را با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان افتتاح خواهیم کرد.

 اشرفی با بیان این‌که 77 دستگاه خودروی نیسان از طریق صندوق کارآفرینی امید به مددجویان کمیته امداد واگذار خواهد شد، خاطرنشان کرد: کلنگ‌زنی سالن آمفی تئاتر بیمارستان میلاد با اعتبار 5 میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

 وی از افتتاح ساختمان سازمان بازنشستگی خراسان جنوبی خبر داد و افزود: از طرف جامعه بهزیستی افتتاح پروژه 48 واحدی در شمال بیرجند و افتتاح 252 واحدی بهزیستی دو معلولیتی در مرکز استان خراهیم داشت.

 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی  گفت: 27 عنوان برنامه و 125 برنامه فرهنگی ورزشی در مرکز خراسان جنوبی خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها