پرواز های فرودگاه ساری تحت تاثیر بارش برف تعطیل شد

علیرضا احمدی در گفت‌و‌گویی در ارتباط با وضعیت پروازهای فرودگاه‌های استان مازندران اظهار کرد: پروازهای بندرعباس ساری قشم ایر، مشهد ساری ایران‌ایر و بندرعباس ساری ایران ایر به دلیل بدی آب و هوا کنسل شده است.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۵۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا احمدی در گفت‌و‌گویی در ارتباط با وضعیت پروازهای فرودگاه‌های استان مازندران اظهار کرد: پروازهای بندرعباس ساری قشم ایر، مشهد ساری ایران‌ایر و بندرعباس ساری ایران ایر به دلیل بدی آب و هوا باطل شده است.


وی تصریح کرد: در حال حاضر به ما اعلام کردند که پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس، آتا کیش ایر برپا است.


مسؤول روابط عمومی فرودگاه‌های استان مازندران در ارتباط با وضعیت پرواز بغداد ساری، گفت: این پرواز باید از تهران به ساری انجام شود که در حال حاضر به دلیل مشکلاتی که در فرودگاه تهران وجود دارد، تاکنون شرکت هواپیمایی زاگرس به ما جواب مثبت نداده است.


وی درباره وضعیت پرواز اهواز ساری، بیان کرد: شرکت هواپیمایی آسمان تا کنون جواب خاصی نداده است و منتظر وضعیت هوا هستند و پرواز  مشهد ساری و بالعکس هواپیمایی آتا هم تابع شرایط جوی است.
احمدی در پاسخ به سؤوال خبرنگار فارس که با این شرایط احتمال لغو پروازها وجود دارد، افزود: منتظر پاسخ شرکت‌های هواپیمایی هستیم.


وی با اعلام شماره تلفن‌های 01133714000 و 01133718004گفت: مردم آخرین اطلاعات پروازی را از طریق این دو شماره تلفن که به ترتیب مربوط به قسمت اطلاعات پرواز و روابط عمومی پیگیری کنند.
به گزارش فارس از شب گذشته به مسافران ساری بغداد اعلام شده است که این پرواز انجام نمی‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها