خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: نباید اجازه دهیم نقش مساجد کمرنگ شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۵۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در جمع بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت شهرستان ضمن گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: از ۱۲بهمن ماه ما وارد ۴۰سالگی انقلاب می شویم، یعنی یک جوان رعنا که اکنون کامل شده است.

 

سرهنگ بیژن خدادادیان با بیان اینکه؛ عنوان برنامه های سال۹۷ بعنوان اعتلای بسیجی یعنی رشد بسیج است، بر خدمت رسانی بیش از پیش بسیجیان تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه های اعتلای بسیج تقویت فرهنگ و دین مردم است و کار بسیج ربطی به بودجه ندارد و چه بودجه باشد یا نباشد بسیج به خدمت خود ادامه می دهد.

 

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم مساجد کمرنگ شود، باید پای جوانان را به مساجد باز کنیم و  ارتباط گیری با جوانان در مساجد را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن نقاط ضعف ما را شناسایی کرده لذا ما نباید تنبلی کنیم و نباید اجازه دهیم دشمن ما را از فرهنگ انقلابی دور کند.

 

وی با اشاره به برنامه های طرح کرامت 2 در راستای محرومیت زدایی از حاشیه شهر اسلام آبادغرب بر پر رنگ نمودن اردوهای جهادی تاکید نمود و عنوان کرد: اردوی جهادی برای رفع آسیب و رفع درد مردم چه فرهنگی و چه اجتماعی و... است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب با بیان اینکه سلامت جامعه در گروه امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: همه ما اگر ما را  امر به معروف  کنند برای ما خوشآیند است ولی اگر ما را نهی از منکر  نمایند برایمان خوشآیند نیست، لذا باید روش های صحیح امر به معروف را  به یاد گرفته و در جامعه به کار بگیریم.

 

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر اهمیت هوشیاری در زمان  فتنه در داخل کشور افزود: فتنه از جنگ  سخت تر است، چه بسا ممکن است در جنگ نرم و فتنه  پدر، برادر ، همسایه  و عزیزترین کس شما  رو در روی تان ایستاده باشد، لذا باید با توکل برخدا و با هوشیاری تصمیم درست را انجام داد تا در پیشگاه خداوند سربلند باشید.

ارسال نظرات