به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر:

نصب چندین المان مناسبتی در میادین اصلی سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر این سازمان نسبت به آذین‌بندی، نورپردازی معابر اصلی و همچنین نسبت به نصب هفت المان مناسبتی در سطح شهر اقدام خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۶۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هه تاو فریدونی اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تمهیدات لازم را در خصوص فضاسازی سطح شهر را صورت داده است.

وی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت و افزود: این سازمان با توجه به رسالت کاری خود در خصوص فضاسازی محیطی سطح شهر درمناسبت‌هایملی و مذهبی تمهیدات لازم را صورت داده است.

فریدونی عنوان کرد: باهدف تداعی کردن یاد و خاطرات ایام پیروزی انقلاب اسلامی این سازمان اقدام لازم در خصوص ساخت المان مناسبتی را انجام داده است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بیان کرد: با توجه به فرارسیدن دهه مبارک فجر عملیات آذین‌بندی و نورپردازی خیابان‌ها و معابر اصلی سطح شهر توسط شهرداری مناطق سه‌گانه آغاز شده است.



وی از نصب هفت المان به مناسبت ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این المان‌ها شامل المان ۲۲ بهمن، گل لاله، جعبه‌های حاوی شعار و موتورسوار است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر عملیات رنگ‌آمیزی و آماده‌سازی این المان‌ها در کارگاه این سازمان در حال آماده شدن است و تا اواخر هفته جاری این المان‌ها در میادین اصلی سطح شهر نصب خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ابراز امیدواری کرد، با نصب المان‌های مناسبتی، آذین‌بندی و نورپردازی زیبایمیدان‌ها و معابر اصلی بتوانیم فضای سطح شهر را متناسب باایام دهه مبارک فجر آماده کنیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار