فیلم ساز عمار در گفتگو با «بسیج»:

جناح مومن و انقلابی به مستند بیشتر بپردازند

خالقی گفت: جناح مومن و انقلابی ما باید در این خصوص هیچ تردیدی به خود راه ندهد و از عدم حمایت مسئولان دلسرد نشده به راه خود با صلابت بیشتری ادامه دهد.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۶۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

مهدی خالقی فیلم ساز عمار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به سخنان رهبر مبنی بر اینکه در سینمای داستانی خلا داریم گفت: فیلم سازان ومستند سازان ما باید در این زمینه جبران عقب ماندگی کنند زمینه داستانی می تواند جذب مخاطب زیادی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت کارهای داستانی و مستند تصریح کرد: جناح مومن و انقلابی ما باید در این خصوص هیچ تردیدی به خود راه ندهد و از عدم حمایت مسئولان دلسرد نشده به راه خود با صلابت بیشتری ادامه دهد. فیلم سازان عمار از لحاظ تکنیکی رشد خوبی داشته اند ولی باید دقت شود که هدف اصلی عمار تکیه بر بحث های محتوایی است و محتوا را نباید فدای تکنیک کرد.

فیلم ساز عمار با تاکید بر اهمیت بحث محتوا و مفهوم در فیلم ها و مستند ها بیان داشت: فیلم سازان انقلابی و عمار باید تکنیک ها را در بستر محتوای ارزشی ببینند. اینها از هم جدا نمی شوند. فیلم های عمار در زمان جاری هستند و ارتباط با مردم در این جشنواره، حقیقتی انکار ناپذیر است. من به عنوان فیلم ساز به آینده عمار امید دارم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار