مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان:

دستگاه‌های امدادی در حالت آماده‌باش هستند

کد خبر: ۸۹۸۰۹۷۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اسکان یک هزار و 142 مسافر در زنجان گفت: هم اکنون هم تعدادی از جاده‌های روستایی و هم همه جاده‌های اصلی استان مشکل دارد

صفی‌الله کرامتی افزود: از همان نخستین ساعات بارش برف دستگاه‌های امدادی در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در مدت بارش برف به بسیاری از خودروهای عبوری توسط هلال‌احمر و یا راهداری امدادرسانی شده است، تصریح کرد: هم اکنون نیز همه دستگاه‌های امدادرسان آماده خدمت‌رسانی به مسافران و در راه ماندگان هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه هر کدام از دستگاه‌های امدادرسان حداقل به بیش از 600 دستگاه خودرو خدمت‌رسانی کرده‌اند، گفت: همچنین تعداد افرادی که در به در راه مانده بودند به تعداد یک هزار و 142 نفر است.

کرامتی با بیان اینکه در حال حاضر همه جاده‌های اصلی استان مشکل دارد و در همه این راه‌ها راهداران و عوامل جاده‌ای مشغول فعالیت و بازگشایی هستند، تصریح کرد: در حال حاضر اتوبان مسدود است، جاده طارم مشکل دارد و همجنین محور قلی کندی جاده دندی مشکلاتی دارد که راهداران مشغول برطرف کردن مشکلات آن هستند.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های امدادی در تلاش برای بهترین خدمت رسانی هستند، گفت: البته علاوه بر این تعدادی از راه‌های روستایی نیز مسدود است که نسبت به بازگشایی آنها نیز اقدام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: البته به منظور سهولت در عبور و مرور راه‌های اصلی در اولویت بازگشایی هستند و سپس در اسرع وقت نسبت به بازگشایی محورهای روستایی اقدام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار