مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه طارم:
ایام‌الله دهه فجر دهه بسیار مهم بوده و سرنوشت ملت ما به آن وابسته است.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۸۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه طارم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: مردم ایران با حضور باشکوه در برنامه‌های دهه فجر نقشه‌های دشمنان را نقشه بر آب می‌کنند

حجت‌الاسلام عباس رجبی افزود: دهه فجر یادگار امام راحل است که همچون امانتی در دست ملت ایران قرار داده شده است که امیدواریم خداوند توفیق دهد که از این امانت به خوبی استفاده و حفاظت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایام‌الله دهه فجر روزهایی سرنوشت‌ساز است، اظهار داشت: این دهه بسیار مهم بوده و سرنوشت ملت ما به آن وابسته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خون صدها شهید است است، تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری دهه فجر آن آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. اگر این آیینه نبود باز هم همان دوره های تاریک و قرون خالیه ،بایستی می نشستیم و اسمی از اسلام می آوردیم.

عباس رجبی با اشاره به اینکه  امسال نیز این موضوع و لزوم برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: درست است که دشمنان تلاش بسیاری برای ضربه زدن به آن می‌کنند، ولی ما هیچگاه از اصول خود کوتاه نمی‌آییم و هر قدر هم اختلاف سلیقه باشد در رکن انقلاب اسلامی با یکدیگر متحد هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم گفت: برخلاف تبلیغات دشمنان علیه اسلام و ایجاد ترس و اسلام هراسی خداوند متعال را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی  و به واسطه رهبری فرزانه نظام اسلامی انقلاب ما زنده و پابرجاست و ان شاء الله به هدف اصلی خود خواهد رسید.

وی با اشاره به کارهای مهم و اساسی در ایام الله دهه فجرتصریح کرد: تبیین دست آوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان یکی از کارهای اساسی و مهم می باشد چون نسل جدید وقایع انقلاب اسلامی را از نزدیک لمس نکرده است.

وی ادامه داد: دومین شاخصه مهم مردمی بودن می باشد چون خود مردم خودجوش این ایام را مدیریت می کنند و باید توسط مسئولین به این امر مهم توجه شود.

وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه ثابت خواهند کرد که اگر کسی بخواهد، انحراف ایجاد کند، مردم با حضور خود اجازه نخواهند داد که دشمنان کاری از پیش ببرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم همچنین به برنامه‌های اجرایی در این شهرستان طی دهه فجر نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها ویژه کارکنان  و بسیج برگزار می‌شود.

رجبی همچنین از برگزاری نهضت روشنگری در پایگاه‌های بسیج خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدا و برگزاری جشن‌های دهه انقلاب،فضا سازی تبلیغی،دیدار با خانواده های شهدا،به صدا در آوردن زنگ انقلاب،مسابقات ورزشی و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی از جمله برنامه‌هایی است که طی دهه فجر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات