خبرهای داغ:
مشاور فرماندهی کل سپاه :

اگر بصیرت نداشته باشیم هلاک می شویم

مشاور فرماندهی کل سپاه گفت: لازمه بصیریت این است که اخبار را تمیز دهیم، داشتن تبادل و تمیز اخبار از سخت ترین کارها است، ماباید بصیر باشیم تابتوانیم دشمن را غافل کنیم .
کد خبر: ۸۹۸۱۰۱۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیچ در قزوین، سردار سالار آبنوش مشاور فرماندهی کل سپاه در نشست سیاسی که در حسینیه شهید مطهری (ره) سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین برگزار شد اظهار کرد : اگر بصیرت نداشته باشیم هلاک می شویم، اولین ویژگی بصیر کسی است که اطلاعاتش به روز باشد و همه باید منبع اطلاعات باشیم و با حضور صحیح در فضای مجازی نقش بسزایی در مقابله با جنگ نرم دشمن داشته باشیم .
وی بیان کرد: امروز می بینیم شبکه های مجازی ودستگاهای جاسوسی دشمن منبع شایعه پراکنی در جامعه هستند . لازمه بصیریت این است که اخبار را تمیز دهیم، داشتن تبادل و تمیز اخبار از سخت ترین کارها است، ماباید بصیر باشیم تابتوانیم دشمن را غافل کنیم .
آبنوش تصریح کرد : دومین لازمه بصیریت قدرت تحلیل است که بخشی ازمردم این قدرت را ندارند . تطبیق اخبار واطلاعات باهم ونتیجه خروجی را میتوانیم از تحلیل پیش بینی کنیم .
مشاور فرمانده کل سپاه عنوان کرد : سومین شاخص بصیر ولایت مداری است .مواظب ومراقب باشیم برای ما شاخص درست نکنند . هرمسئولی در نظام جمهوری اسلامی باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد .در عرصه های بین المللی دشمن از ما سیلی محکمی خورده است وقطار انقلاب در حرکت است ومانباید انقلاب را به دست نامحرمان بدهیم .
وی افزود : تنها کشوری هستیم که در 40سال اخیر روی پای خود ایستاده ایم و متکی به هیچ کشوری نیستیم .اما نظام سلطه چوب لای چرخ ما میگزارد و هرروز ما را رصد میکند و برای ما برنامه دارد و همچنان که دشمن در دشمنی کردن خود روشهای خود را تغییر میدهد ما نیز باید هوشیاری و بیداری خود را زیاد کنیم . دشمنان بدانند که جانمان فدای ولایت است .
سردار آبنوش در پایان یاداور شد: فتنه ها هنوز ادامه دارد .ماباید روحیه مطالبه گری از مسئولان داشته باشیم وافتخارما این است که خادم ملت باشیم وماباید فرق خادم وخائن در نظام جمهوری اسلامی را بدانیم . رمز موفقیت امروز ما تبعیت از ولی فقیه زمان و اتحاد همراه با بصیریت انشا ا.. بر فتنه ها آخرزمان پیروز خواهیم شد .
1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار