خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین:

حدود الهی از مهمترین خیرات محسوب می شوند

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین گفت: دین اسلام بر پایه ای امرو به معروف و نهی از منکر بوده و هرکس این فریضه دینی را به جا آورد جانشین خدا بر روی زمین خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۸۱۰۲۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی قزوین در کارگاه امربه معروف بسیج سپاه ناحیه امام حسن (ع) گفت: با توجه به آیات قرآن سازنده انسان و جامعه فریضه نماز و احیاء امر به معروف و نهی از منکر می باشد.
وی گفت: از نشانه های بهترین امت ،در دین اسلام بر پایه ای امرو به معروف و نهی از منکر بوده و هرکس این فریضه دینی را به جا آورد جانشین خدا بر روی زمین خواهد بود.
تقی خانی بیان کرد: دین بر پایه امر و معروف استوار بوده و نهی از منکر و اقامه کردن حدود الهی از مهمترین خیرات محسوب می شوند. ایشان اذعان کرد: در دین اسلام اهمیت به نماز ،صداقت ،امامت از نشانه های شناخت شیعان بشمار می آید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانش جویی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: خداوند در آیاتی به امت پیامبر فرمود باید امتی باشید که مردم را را دعوت به خیر و امرو معروف و نهی از منکر کنید چرا که این افراد در جهان آخرت رستگار خواهند شد.
1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها