خبرهای داغ:
امام جمعه آوج اذعان کرد: در جامعه امروز آگاهی به تنهایی کافی نبوده و جوانان باید در اثر انس با قرآن، خدا و ائمه‌اطهار و هم‌چنین انجام تمرین‌های عبادی خود را بیمه و تقویت کنند.
کد خبر: ۸۹۸۱۰۴۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون نقش نسل سوم و چهارم انقلاب در پیشبرد اهداف انقلاب اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب راجع به ایمان و اعتقادات نسل سوم و چهارم انقلاب در واقع بسیار به‌جا و کاملا منطبق با واقعیات امروز جامعه است.
وی ادامه داد: امروز نسل نو با کوزه‌های امتحانات مختلف آب‌دیده شده و در صورت حفظ ایمان و اعتقادات می‌تواند بسیار امیدبخش باشد.
امام جمعه آوج تشریح کرد: در میان جوانان نسل یک انقلاب شاید بعضی از افراد تنها به خاطر احساسات وارد صحنه شدند و در ادامه در برخی از آزمون‌های دشوار نتوانستند راه درست را پیدا کنند و به بیراهه رفتند.
هاشمی اضافه کرد: جوانان نسل جدید به خاطر اشراف اطلاعات، آگاهی بالا، عمق بصیرتی و هم‌چنین آزمون‌های پی در پی که در جامعه امروز وجود دارد به مراتب ایمان و بصیرتی بالاتر و پایدارتر از جوانان نسل اول انقلاب داشته و در صورت حفظ ایمان بسیار امیدبخش‌تر از نسل اول خواهند بود.
وی در خصوص برخی ویژگی‌های نسل سوم و چهارم انقلاب ابراز داشت: بحث آگاهی و علم در خصوص مسائل اعتقادی و سیاسی که به واسطه مطالعات، درس‌گرفتن از تاریخ گذشته و معاصر و هم‌چنین شناخت دشمن و برنامه‌هایش ایجاد شده است از ویژگی‌های اصلی نسل جوان و هم‌چنین از رموز عمق و پایداری نسل سوم و چهارم در راه حرکت به سوی انقلاب می‌باشد.
امام جمعه آوج پاکی را رکن دیگر و از ویژگی‌های نسل جوان عنوان کرد و افزود: در جامعه امروز آگاهی به تنهایی کافی نبوده و جوانان باید در اثر انس با قرآن، خدا و ائمه‌اطهار و هم‌چنین انجام تمرین‌های عبادی خود را بیمه و تقویت کنند.
هاشمی خاطرنشان کرد: جوانان باید با تقویت خود در بخش تقوا در مقابل تهاجم‌های فرهنگی و شیطانی که دشمن در زمینه مسائل اعتقادی، مالی و سیاسی آگاه باشند و در برابر وسوسه‌ها و دسیسه‌های آنان محکم ایستاده و نشکنند.
وی در خاتمه بار دیگر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری متذکر شد: الحمدالله جوانان نسل جدید ما بسیار عمیق‌تر از نسل اول لنقلاب هستند و پاکی همراه با معرفت بیشتری دارند لذا امیدبخش تر نیز خواهند بود.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها