خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان قزوین در آستانه آغاز دهه فجر خبر داد:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان قزوین اذعان کرد: سازمان بسیج هنرمندان در ایام الله دهه فجر افتتاح سرزمین تعاملی مذهبی با عنوان بلدالامین بمنظور افزایش بصیرت مهدوی در کودکان و نوجوانان و همچنین اعزام سینمای سیار به مناطق محروم استان را در کنار سایر برنامه های خود دارد.
کد خبر: ۸۹۸۱۰۵۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

محسن کریمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین از برگذاری برنامه‌های کلی سازمان بسیج هنرمندان قزوین در ایام دهه فجر خبرداد.
وی تبیین کرد: برگذاری دو برنامه عمده ومحوری در افق زمانی بلند مدت در کنار سایر برنامه های جزئی همانند برنامه های شعرخوانی و راهپیمایی برای ایام دهه فجر در مناطق مختلف استان قزوین تدارک دیده شده است.
کریمی از برنامه های محوری بسیج هنرمندان در دهه فجر خبر داد و افزود: برنامه ای با عنوان بلدالامین و با محوریت مهدویت، کودک و نوجوان که اولین سرزمین تعاملی مذهبی که برای کودکان و نوجوانان 6 تا 12 سال درنظر گرفته شده است، در ایام دهه فجر افتتاح خواهدشد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان قزوین مطرح کرد: تدارک سینمای سیار با کامیونت برای اعزام به روستاهای محروم استان و انجام اقدامات فرهنگی و آموزشی سیار در این ایام از دیگر برنامه های سازمان بسیج هنرمندان می باشد.
این مسئول در خاتمه ابراز داشت: آنچه که از فعالیت های فرهنگی، هنری و آموزشی اتفاق می افتد اغلب در مراکز استان و شهرستان های استان صورت می گیرد اما بسیج هنرمندان با این اقدام سعی در فعال سازی و آموزش در مناطق محروم استان را دارد.
1006/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها