خبرهای داغ:
امیر معمارباشی ، ارشد آجا در استان‌های مازندران و گلستان گفت: در ایام دهه فجر توسط کمیته نیروهای مسلح تدارک دیده شده و بیش از 100 برنامه در این ایام برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۰۶۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهارکرد: امسال با توجه به ایام دهه فاطمیه، حال و هوای برنامه‌های دهه فجر به صورت دیگری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 زمانی به پیروزی رسید که یکی از نادرترین انقلاب‌های تاریخ رقم خورد که در آن عوامل موفقیتی مانند دین و تدین نشات گرفته از قیام امام حسین(ع)، رهبری ارزشمند، وجود روحانیت به عنوان نقطه اتصال رهبری با مردم و حضور گسترده مردم در بر گرفته شده است.

ارشد آجا در استان‌های مازندران و گلستان اظهار داشت: پیوستن ارتش به مردم و انقلاب، نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی بود و این مهم در دهه فجر رقم نخورده بود و از آغاز نهضت قیام امام خمینی(ره) این پیوستگی شکل گرفته بود.

معمار باشی با بیان اینکه بدنه ارتش از جنس مردم بود، گفت: دشمنان به ارتش به عنوان یک بازو و نیروی متحد نگاه می‌کردند.

وی به شهدای بزرگ ارتش مانند صیادشیرازی اشاره کرد و گفت: در سال 1357 در اوج نهضت انقلاب ارتش ندای رهبر خود را پذیرفت و به مردم پیوست و چون نگینی درخشان رهبر انقلاب را احاطه کرد تا خدشه‌ای به امام خمینی(ره) وارد نشود.

ارشد آجا در استان‌های شمالی، انقلاب اسلامی را خاری بر چشم استکبار دانست و افزود: تحریک ضد انقلاب داخلی، ترور شخصیت‌ها، طرح‌ریزی کودتا، ایجاد فتنه‌های داخلی، راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی و اعزام گروه‌های تروریستی و 8 سال دفاع مقدس از دشمنی‌هایی است که نسبت به انقلاب شاهد هستیم.

معمار باشی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با ولایتمداری همواره مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب وارد کرده، یادآور شد: ملت با وجود ارتش مقتدر، نیروی انتظامی جان بر کف و سپاه پاسداران، قدرت فزاینده‌ای را در منطقه ایجاد کرده که کشور را در برابر هر تجاوزی بیمه کرده است.

وی با بیان اینکه کمیته نیروهای مسلح دهه فجر برعهده ارتش جمهوری اسلامی است، تاکیدکرد: وظیفه این کمیته برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم‌های دهه مبارک فجر است. برنامه‌های ارزشمندی در ایام انقلاب توسط کمیته نیروهای مسلح تدارک دیده شده و بیش از 100 برنامه در این ایام برگزار می شود.

معمارباشی افزود: بخشی از این برنامه‌ها به صورت مشترک و برخی دیگر به صورت یگانی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: استقبال نمادین از ورود حضرت امام (ره) با یگان موتورسواران، حضور در نماز جمعه، دیدار مشترک فرماندهان و بنیاد شهید با خانواده شهدا، عیادت از بیماران، برگزاری مسابقات علمی و ورزشی و راهپیمایی بزرگ خانوادگی از جمله برنامه‌های ما در ایام الله دهه فجر است.

ارشد آجا در استان‌های مازندران و گلستان حضور در مدارس و گفتمان سازی، برگزاری محافل انس با قرآن و شب شعر، صبحگاه مشترک نیروهای ملسح در لشکر 30 گرگان در روز چهارشنبه 18 بهمن ماه، عطر افشانی گلزار شهدا، اعزام سخنران در میادین نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و علمای استان، نور افشانی و بانگ ندای الله اکبر در سالروز شب پیروزی انقلاب اسلامی و حضور در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر دانست.

معمار باشی تاکیدکرد: با توجه به نزدیکی 29 فروردین و روز ارتش رونمایی از دستاوردهای ارتش در این ایام اتفاق می‌افتد اما در ایام دهه فجر نیز برخی از دستاوردها معرفی می شود. گلستان ما /

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها