خبرهای داغ:
در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قم مطرح شد

ضرورت برنامه ریزی دستگاه‌های استان قم برای بزرگداشت دهه فجر

در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قم بر ضرورت برنامه ریزی دستگاه‌های استان برای بزرگداشت دهه فجر در استان قم تاکید شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۰۷۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان قم با حضور مدیران دستگاه‌های استان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

نصرت الله لطفی در ابتدای این جلسه با اشاره به ضرورت تبیین وضعیت پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در جامعه اظهار کرد: باید وضعیت آن دوران برای جوانان تبیین شود تا آن‌ها بدانند که در دوران رژیم طاغوت چه خفقانی در کشور حاکم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: تبیین فعالیت‌های عمرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اولویت نیست، بلکه باید موفقیت‌های علمی و دانشگاهی کشورمان تبیین شود تا جوانان ایرانی بدانند که با انقلاب چه عزت و افتخاری به دست آوردند.

اکبرمیرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی دهه فجر اظهار کرد: حدود هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در مسابقه کتابخوانی دهه فجر شرکت کرده و نیروهای کمیته امداد در مراسم غبارروبی گلزارهای شهدا به خصوص قطعه شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) حضور پیدا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد عظیمی مسؤول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم در بخش پایانی جلسه گفت: روز 13 بهمن به نام روز تربیت قرآنی انتخاب شده است و در آن روز پس از نماز مغرب و عشاء مراسم‌های ویژه قرآنی در مساجد مختلف استان قم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات