مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: دهه فجر نقطه رهایی ملت ایران از سلطه طاغوت‌ و تضمین‌كننده استقلال، عزت، امنیت و اقتدار نظام اسلامی است و سرچشمه جوشان روحیه انقلابی، جهادی و تدین در وجود ملت ایران است.
کد خبر: ۸۹۸۱۰۹۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ دوم پاسدار قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع بسیجیان حوزه شهید مدنی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله فجر هدف از برنامه‌های اجرایی در این دهه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و گفت: هر چه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور مجاهدت‌های امام خمینی(ره) و ملت مومن و انقلابی ایران است، گفت: دهه فجر نقطه رهایی ملت ایران از سلطه طاغوت‌ و تضمین‌كننده استقلال، عزت، امنیت و اقتدار نظام اسلامی است و سرچشمه جوشان روحیه انقلابی، جهادی و تدین در وجود ملت ایران است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما است که گذشته را از آینده جداساخته است.

سرهنگ دوم پاسدار قادری دهه فجر را تولد دوباره اسلام دانست و گفت: این دهه در تاریخ ایران نقطه تعیین کننده و بی‌مانند به شمار می رود که حضرت امام خمینی(ره) این سلسله پادشاهی معیوب را قطع کردند و نقطه عطفی در تاریخ ایران به وجود آوردند .

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی باطل‌كننده نقشه شوم شیاطین برای جامعه بشری و نجات‌بخش روح و جان مردم ایران از ظلمت و سیاهی و تباهی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات