تولیت آستان قدس رضوی در جمع علمای لبنان:

رژیم صهیونیستی از طریق داعش درصدد تشکیل دومین کانون تروریسم دولتی در منطقه بود

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: ژیم صهیونیستی به واسطه ماهیت تروریستی خود بسیار تمایل داشت که قلمرو داعش به عنوان دومین کانون تروریسم دولتی در منطقه شکل بگیرد.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۳۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع علمای لبنان، اظهار داشت: نبرد بی‌نظیر ارتش لبنان و جبهه مقاومت در قلمون غربی و پاکسازی آن منطقه از تروریست‌های تکفیری یکی از مهمترین نبرد‌های ضدتروریستی منطقه به شمار می‌آید که خطر و شر تروریسم را از کشور و ملت لبنان دور کرد.

وی ادامه داد: همه جهان اسلام و حتی کشور‌های غربی باید قدردان جبهه مقاومت و جوانان لبنان و سوریه و عراق باشند که با نثار جان خود اجازه تشکیل یک قلمرو مبتنی بر تروریسم را ندادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر قلمرو داعش در منطقه ایجاد می‌شد، یک غده سرطانی جدید برای صدور تروریسم شکل می‌گرفت که همه جهان را تهدید می‌کرد، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی به واسطه ماهیت تروریستی خود بسیار تمایل داشت که قلمرو داعش به عنوان دومین کانون تروریسم دولتی در منطقه شکل بگیرد، اما جبهه مقاومت این توطئه را با مجاهدت در نطفه خفه کرد.

وی افزود: ان‌‎شاءالله کانون اول تروریسم نیز به همین سرنوشت شوم دچار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار