خبرهای داغ:
یک فعال سیاسی گفت: مقام معظم رهبری در مدیریت اوضاع جامعه عملکرد بسیار مطلوبی داشته و در زمینه توانسته اند به خوبی مسیر امام خمینی(ره) را ادامه دهند.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۷۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، داریوش سجادی عصر امروز در همایش بزرگ مبلغان استان قم که با عنوان فجر فاطمی در سالن اجلاسیه مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد، با اشاره به اینکه جنبش اصلاح طلبی که از سال 76 در ایران رخ افتاد حاصل برخی از اتفاقات بود، اظهار کرد: جنبش اصلاح طلبی با دغدغه انقلاب شکل گرفته بود ولی متاسفانه در سال 88 به شعار نه غزه نه لبنان کشیده شد.

وی با بیان اینکه شیطان به دلیل خودبینی و خود برتربینی از درگاه خداوند بیرون شد، عنوان کرد: امام خمینی(ره) نیز آمریکا را به دلیل همین ذات خود بزرگ بینی و نگاه تحقیر آمیز نسبت به جبهه مقابل شیطان بزرگ نامیدند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه دولت دهم قربانی برخی از همین نگاه‌های اصلاح طلبان در سال 88 شد، مطرح کرد: فتنه 88 اوج خود برتربینی اصلاح طلبان را ثابت کرد که دولت توانست با یاری مردم آتش اصلی این فتنه را خاموش کند ولی این آتش هم چنان وجود داشته و جامعه را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم در ابتدای انقلاب نسبت به تغییر نظام خوش بین بودند، خاطرنشان کرد: حرکت امام یک حرکت اقتصادی نبود و ایشان نخستین فردی بودند که با لباس روحانیت برای پایه گذاری حکومت اسلامی با حمایت مردم تلاش کردند.

سجادی با بیان اینکه آمریکا برای شکست جمهوری اسلامی می‌خواهد مردم را از بدنه نظام جدا کند، تصریح کرد: در فتنه اخیر نیز دغدغه‌های معیشتی مورد توجه قرار گرفته بود که با توجه به فشارهای تحریم‌ها به بدنه مردم توانست در تحریک مردم تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی تمام اندیشه‌های خود را به دولت فعلی منتقل کرد، خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ زمانی به گروهی که قدرت سیاسی لازم را در کشور ایران نداشته باشد امتیاز نمی‌دهد و عمل نکردن آمریکا به تعهدات خود در مسئله برجام نیز در همین راستا است.  

این فعال سیاسی ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی ایران توانسته است پس از 38 سال نیروهایی مانند شهید حججی و سردارانی مانند قاسم سلیمانی تربیت کند به معنای پیروزی انقلاب است چراکه هدف اصلی انقلاب به کمال رساندن مردم جامعه بود.

وی یادآور شد: جوانان زیر 25 سال در بحران ازدواج قرار دارند و این در حالی است که از نظر اقتصادی نیز شرایط مطلوبی ندارند در نتیجه به خیابان آمدن آن‌ها دور از انتظار نبوده است.

سجادی با اشاره به اینکه دولت فعالی نمی‌تواند با جریان‌هایی مانند فتنه اخیر مقابله کند، بیان کرد: مقام معظم رهبری در مدیریت اوضاع جامعه عملکرد بسیار مطلوبی داشته و در زمینه توانسته اند به خوبی مسیر امام خمینی(ره) را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه ترامپ در تاریخ سیاسی آمریکا یک نوع پدیده است، اظهار کرد: آمریکا بعد از سال 2007 دچار یک سری مشکلات اقتصادی شده است که به طبقه متوسط جامعه فشارهای زیادی آمده است که موجب اختلاف میان دو حزب مطرح آمریکا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها