معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد:

لزوم توجه و حمایت بیشتر مسئولین دانشگاهی استان از جشنواره ادبی هنری رویش/ برگزاری اختتامیه جشنواره دانشجویی رویش در اسفندماه

معاون فرهنگی دانشگاه یزد با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ادبی هنری رویش به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد ادبی هنری در سطح دانشگاه‌های استان بر لزوم حمایت و توجه بیشتر مسئولین دانشگاهی از این جشنواره تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۸۱۱۸۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، کاظم ماندگاری در نشست دبیرخانه کنگره‌ی شهدای دانشجوی استان یزد، با اشاره به اینکه سومین جشنواره ادبی هنری رویش به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد ادبی هنری در سطح دانشگاه‌های استان و در ذیل کنگره شهدای دانشجو برگزار می‌شد، افزود: بیش از ۲ هزار اثر هنری و ادبی در بخش‌های متنوع به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.
معاون فرهنگی دانشگاه یزد با اشاره به برنامه‌های جانبی و کارگاه توانمندسازی که در قالب این جشنواره دانشجویی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره اسفندماه برگزار می‌شود.

ماندگاری با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها و توانمندسازی دانشجویان استان در این عرصه‌های مهم به‌منظور تعالی جامعه دانشجویی، خاطرنشان کرد: جشنواره ادبی هنری رویش گامی مؤثر در جهت شناسایی دانشجویان توانمند در عرصه‌های هنری و فرهنگی و توانمندسازی و به‌کارگیری و استفاده از ظرفیت‌های آنان به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: حمایت و توجه بیشتر از این جشنواره باید در دستور کار تمام مسئولین دانشگاهی و فعالین دانشجویی استان قرار بگیرد و همه مسئولین ذی‌ربط باید در راستای تعالی و رشد دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند.

گفتنی است سومین جشنواره ادبی هنری رویش به همت بسیج دانشجویی استان و همکاری دانشگاه‌های یزد در سطح تمامی دانشگاه‌های استان برگزارشده و آثار ارسالی به این جشنواره روند داوری خود را طی می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار