امام جمعه گلوگاه گفت: فضای مجازی می‌تواند فرصت و تهدید باشد و از فرصت فضای مجازی بايد درست استفاده شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۰۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گلوگاه، اظهار کرد: بدانید که اسلام به انسان عزت داد و ما نمی‌خواهیم زیر بار استکبار جهانی باشیم.

وی گفت: دشمنان انقلاب و اسلام از طریق فرهنگ در تلاش هستند تا اهداف خود را محقق سازند که یکی از ابزارهای مهم فعالیت‌های آن‌ها همین بستر فضای مجازی است که سبک زندگی‌ها تغییر دهند و به مدل لیبرالی زندگی کنند.

امام جمعه گلوگاه افزود: فضای مجازی هم می‌تواند فرصت باشد و هم تهدید و چنانچه از فرصت فضای مجازی درست استفاده کنیم، می‌توانیم از همین طریق بر بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی فائق شویم یا آن‌ها را کاهش دهیم.

وی در خصوص تاثیر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بر افزایش طلاق گفت: خانواده‌ها امروزه تحت تاثیر شبکه‌های اجتماعی و اینترنت قرار گرفته‌اند که همین مسئله موجب افزایش آمار طلاق می‌شود چرا که خانواده نیازهای نسبت به یکدیگر دارند را بر آورده نمی‌کنند.

میر احمدی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی درصدد است با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای در ایمان و اعتقاد جوانان ضربه وارد کند و باورهای آینده سازان را دچار تخریب کند که باید این موضوع را جدی بگیریم

ارسال نظرات
پر بیننده ها