خبرهای داغ:

فیلم‌های جشنواره فجر با ۲ فیلم برتر سینما حقیقت در شیراز اکران می‌شود

هفدهمین جشنواره فیلم فجر استان فارس همزمان با سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۴ بهمن ماه با اکران ۲۲ فیلم این جشنواره آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۲۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

هفدهمین جشنواره فیلم فجر استان فارس همزمان با سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 14 بهمن ماه با اکران 22 فیلم این جشنواره آغاز می‌شود.

اتاق تاریک، امپراتور جهنم، امیر، بمب، به وقت شام، تنگه ابوغریب، جاده قدیم، جشن دلتنگی، چهارراه استانبول، خجالت نکش، دارکوب، سرو زیر آب، سوتفاهم، شعله‌ور، عرق سرد، فیلشاه، کار کثیف، کامیون، لاتاری، ماهورا، مصادره، مغزهای کوچک زنگ‌زده و هایلایت فیلم‌هایی است که در هفدهمین جشنواره فجر شیراز اکران می‌شود.

فیلم‌های این جشنواره در سالن‌های سینمایی آبی و نارنجی مجموعه فرهنگی سینمایی هنرشهر آفتاب، سالن شماره یک پردیس سینمایی گلستان و تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در سانس‌های 18، 20 و 22 اکران می‌شود.

18 فیلم جشنواره در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به نمایش در می‌آید و علاقه‌مندان می‌توانند بلیط‌های جشنواره را از طریق سایت "ایران تیک" و گیشه‌های مستقر در محل‌های یاد شده تهیه کنند.

همچنین دو فیلم مستند «بانو قدس ایران» و «زنانی با گوشواره‌های باروتی» نیز در این جشنواره اکران می‌شود.

مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» درباره «نور» ژورنالیست جنگ است که با همه مخاطره‌ها و فشارهای اجتماعی که برای حضورش در جنگ با داعش وجود دارد، مصرانه مبارزه می‌کند، پابه پای رزمنده‌ها پیش می‌رود و گزارش می‌گیرد.رویکرد این مستند پرداختن به زنان و کودکانی است که در جنگ با داعش بودند.

مستند « بانو قدس ایران» نیز همزمان با جشنواره فیلم فجر در شیراز اکران می‌شود که به زندگی همسر امام خمینی (ره) می‌پردازد. «بانو قدس ایران» و «زنانی با گوشواره‌های باروتی» هر دو از فیلم‌های برتر سینما حقیقت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها