خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه چهار معاون جدید صدا و سیمای مرکز فارس پس از تمدید حکم مدیریتی مدیرکل این مرکز، برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۲۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

در این مراسم که امروز در سالن شهید رکنی صدا و سیمای مرکز فارس با هدف ارتقاء بهره‌وری و کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها برگزار شد، با حکم سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، امیر رئوف به عنوان معاون سیما منصوب شد.

همچنین سیدمحمدحسن نبوی‌زاده به عنوان معاون  برنامه‌ریزی و نظارت، سیدمجتبی قدرتی به عنوان معاون اداری و مالی و خورشید سوار نیز به عنوان معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس معرفی شدند.

این برای نخستین بار است که صدا و سیمای مرکز فارس معاونت فضای مجازی را ایجاد کرده و این معاونت تقویت و اجرای برنامه‌های مختلف در زمینه فضای مجازی را دنبال می‌کند.

براساس این گزارش و به گفته سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، معاونت سیمای مرکز فارس با برنامه‌ریزی خوب، مخاطبان این رسانه پرمخاطب را در دهه فجر با خود همراه کرده که  برنامه "فجر پارسی" در 10 قسمت 60 دقیقه‌ای با موضوع گفت‌وگو با مبارزان انقلاب، "کاشانه مهر" در 10 قسمت 60 دقیقه‌ای در باره نقش خانواده‌ها در انقلاب اسلامی، "نگاه روز" در 10 قسمت 20 دقیقه‌ای با موضوع گفت‌وگو با مسئولان ارشد و بیان دستاوردهای انقلاب بخشی از برنامه‌ها است. 

"فجر انقلاب"، "تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در فارس"، "انقلاب در استان فارس"، "شیراز 57" و" گفت‌وگو با مسئولان ارشد استان "، "مستند فارس در گذر انقلاب"، "فیلم داستانی غدیر 57 "، "روزهای ماندگار"، "به وقت ترانه " و "خوشا شیراز" ویژه انقلاب اسلامی از برنامه‌های سیمای فارس در این ایام است.

 24 برنامه نیز در حوزه صدا ویژه ایام انقلاب تهیه و پخش می‌شود که  نمایش بلند ویژه موضوعات انقلابی، شب چراغ، روایت انقلاب با موضوع روز شمار انقلاب در  استان فارس بخشی از این برنامه‌ها است. 

 مستند تاریخی انقلاب در فارس، مستند خودباوری، افزایش حضور زنان در جامعه پس از انقلاب، مستند توانمندی‌های علمی استان پس از انقلاب، مستند پیشرفت‌های پزشکی استان فارس در 39 سال گذشته، کلکسیون نوارهای انقلابی در شیراز از برنامه‌های واحد خبر مرکز فارس در این ایام است.

 توجه به جشن نسل 4 انقلاب،  تولید و پخش گزارش جشن کودکان نسل چهارمی انقلاب در مهدکودک‌های شیراز و شهرهای استان فارس و انتشار در فضای مجازی از طریق کانال رسانه مجازی فارس بخش دیگری از برنامه‌های صداوسیما است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها