فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان گرمي گفت: در ایام دهه فجر بیش از ۶۵عنوان برنامه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان گرمي برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۲۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

۶۵ برنامه در دهه فجر از سوی سپاه ناحیه گرمی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ طاهر رحیمی، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان گرمي در گفتگو با خبرنگار سیفار اظهار كرد: در ایام دهه فجر بیش از ۶۵ عنوان برنامه به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان و آینده‌سازان کشور، در این شهرستان برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر در مدارس، دانشگاه ها، پایگاه‌ها و مدارس و حوزه‌های مقاومت و ناحيه برگزار می‌شود، افزود: نشست ترویج سبک زندگي اسلامي، نشست روشنگری در سطح دانشگاه ها، همايش اقتصاد مقاومتي، برگزاری یادواره شهدا، نشست سياسي، غبارروبي گلزار شهدا، افتتاح پایگاه مقاومت و مسابقات ورزشي در شهرستان از برنامه‌های شاخص این دهه در شهرستان گرمي است.

 رحیمی خاطرنشان کرد: تداوم انقلاب اسلامی و اهداف تعیین شده در این انقلاب نیازمند حفظ و پاسداری مردم و رهبری از ارکان نظام و راه امام خمینی(ره) است که این نکته مهم باید به منظور انجام اقدامات لازم در این زمینه در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

 فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان گرمي تصریح کرد: آن چیزی که باید در کنار برگزاری این مراسم‌ها و جشن‌ها به آن توجه داشت ضرروت حفظ وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان و ایجاد پیوند میان نسل‌های انقلاب است چرا که انقلاب اسلامی ایران تحقق واقعی انقلاب مردمی در جهان است.

 سرهنگ رحیمی در پایان گفت: با عنایت به تقارن ایام الله دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه در کلیه مراسمات شان و منزلت حضرت صدیقه کبری (س) حفظ و برنامه ها با محوریت معرفی معارف حضرت فاطمه زهرا (س) و نقش امام خمینی (ره) در پایه ریزی انقلاب اسلامی اجرا شود

ارسال نظرات