خبرهای داغ:
تهیه‌کننده مستند شهید اسکندری با اشاره به اینکه این برنامه در مرحله پیش تولید قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه نگارش فیلم‌نامه و پژوهش این اثر به اتمام رسیده، تلاش می‌شود ساخت مستند ۲۲ بهمن ماه کلید بخورد.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۳۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

عباس روزی‌طلب با اشاره به ساخت مستند تلویزیونی شهید عبدالله اسکندری در صداوسیمای استان فارس اظهار داشت:  در حال حاضر نگارش فیلم‌نامه و پژوهش این اثر به اتمام رسیده، کار در مرحله پیش تولید قرار دارد. 

وی با بیان اینکه این مستند به بخش‌های مختلف زندگی شهید اسکندری می‌پردازد، گفت: امید است که با اتمام کار انتخاب بازیگران و فراهم شدن دیگر شرایط ساخت مستند 22 بهمن ماه کلید بخورد. 

تهیه‌کننده این مستند با اشاره به اینکه این مستند از نوع مستندبازسازی و 60 تا 65 دقیقه است، افزود: انتخاب بازیگری که هم به لحاظ چهره به شهید شباهت داشته باشد و هم بتواند به خوبی از عهده نقش برآید، یکی از عوامل طولانی شدن روند ساخت این مستند است. 

روزی‌طلب بیان کرد: مستند بازسازی نوعی از مستند است که در آن بخش‌های از زندگی قهرمان یا شخصیت اصلی بازسازی می‌شود به همین دلیل بخش‌هایی به صورت فیلم کار می‌شود. 

وی با بیان اینکه برآورد زمانی برای ساخت این مستند 2 تا 3 ماه از زمان کلید خوردن است، عنوان کرد: تمام تلاش تیم سازنده این است که این اثر تا پایان سال به اتمام برسد. 

روزی‌طلب درباره انتخاب این شهید برای ساخت مستند تلویزیونی تصریح کرد: استان فارس در زمینه‌های مختلف به ویژه مشاهیر بسیار غنی است که شهدا در این میان جایگاه والایی دارند و شهید اسکندری به واسطه نحوه شهادت و رفتار خانواده ایشان برای دریافت پیکر مطهر شهید و همچنین از این لحاظ که از نخستین شهدای مدافع حرم بودند، حائز اهمیت شناخته شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها