سید ساجد یعقوبی
رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال:
رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال گفت: در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شهرستان خلخال با ورود پیکر مطهر شهید گمنام عطر شهادت به خود خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۴۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

پیکر مطهر شهید گمنام وارد خلخال می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی در دومین جلسه فصل زمستان شهرستان خلخال اظهار کرد: در سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی باز شهرستان خلخال با ورود یک پیکر مطهر شهیدگمنام دوباره عطر شهادت به خود خواهد گرفت.

امام جمعه خلخال در بیان جزئیات این خبر افزود: این شهید از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در روز 28 بهمن ماه وارد شهرستان خلخال خواهد شد و صبح روز 29 بهمن در ساعت 10 صبح با استقبال گرم مردم خلخال از محل میدان جانبازان شهرستان خلخال تشییع و در محل حوزه علمیه خلخال به خاک سپرده خواهد شد.

وی بر آمادگی کامل ادارات بر برگزاری هر چه بهتر وشایسته این مراسم استقبال از شهید دفاع مقدس تاکید و گفت: شهرستان خلخال افتخار میزبانی دهمین شهید گمنام را در تاریخ شهرستان خلخال ثبت خواهد کرد.

در این مراسم فریدون بابایی رئیس شورای تامین شهرستان خلخال نیز از آمادگی کامل شهرستان و مردم شهید پرور خلخال برای میزبانی از این شهید بزرگوار خبرداد و گفت: ارگان‌های عضو شورای فرهنگ عمومی و نهادهای فرهنگی و کلیه ادارات آماده برگزاری مراسم استقبال از این شهید در ایام الله دهه مبارک فجر هستند.

فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد: در حال حاضر 9 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان خلخال و شهر هشجین و کلور عطر ایثار و مقاومت را در شهرستان خلخال زنده کردندو با ورود این شهید شمار شهدای گمنام شهرستان خلخال به ده پیکر مطهر خواهد رسید.

ارسال نظرات