فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر مشهد گفت: در راستای اقدامات فرهنگی یکی از اولویت‌های مهم ما پرداختن به فضای مجازی است.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۶۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرگرد پاسدار محمد جواد ابراهیم پور در جلسه مشترک فرماندهان حوزه‌های بسیج  خواهر و برادر سپاه ناحیه ابوذر مشهد که بمناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر نقطه به ثمر نشستن این انقلاب است و ما باید از کمرنگ شدن برنامه‌ها در این دهه جلوگیری کنیم.

وی گفت: در راستای اقدامات فرهنگی در دهه فجر، پرداختن به فضای مجازی و انتشار برنامه‌های مردم در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

وی افزود: قرار نیست که فضای مجازی تبدیل به انحرافات و قتلگاه جوانان ما باشد و این توطئه‌ای از جانب دشمنان انقلاب اسلامی است. بنابراین به فضل خدا قصد داریم به جد به این عرصه وارد شویم.

فرمانده سپاه ناحیه ابوذر گفت: رهبر معظم انقلاب خود در برنامه‌های فرهنگی و فضای مجازی ورود پیدا کرده و همینطور که فرمودند: از مسئولین ناامید شده اند و در دو جلسه اخیر با فعالان فرهنگی از جمله مستند سازان دیدار داشته اند و این خود یک تلنگر است، که رهبر انقلاب خود ورود پیدا کرده اند و ما هم آتش به اختیار باید وارد شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها