خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ خبر داد

برگزاری 80 برنامه به‌مناسبت دهه فجر در کبودراهنگ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کبودراهنگ گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال حدود 80 برنامه درسطح حوزه ها، کانون ها و پایگاه های مقاومت بسیج پیش بینی شده است که با کمک مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۲۷۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

برگزاری 80 برنامه به‌مناسبت دهه فجر در کبودراهنگسرهنگ محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام جانسوز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: به لطف خدا کشور ما در طول این سال ها روز به روز پیشرفت کرده و پله های ترقی و تکامل را پیموده هرچند هنوز تا نقطه مطلوب انقلاب فاصله وجود دارد.

وی بیان داشت: در آستانه ورود به سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و هرسال که از عمر بابرکت این انقلاب می گذرد ما شاهد ثمرات این انقلاب در داخل و خارج از کشور و به ثمر نشستن شاخه و برگ‌های درخت تنومند انقلاب در نقاط مختلف منطقه و جهان هستیم و این نبوده مگر به برکت حرکت در سایه رهنمودهای ولی فقیه که به مثابه ناخدایی هدایت کشتی انقلاب را با اقتدار عهده دار بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در تشریح اهم برنامه‌های دهه فجر امسال که مصادف با ایام پرفیض فاطمیه است، افزود: امسال با شعار محوری «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی»  برنامه‌های دهه فجر را آغاز خواهیم کرد.

وی گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال حدود 80 برنامه درسطح حوزه ها، کانون ها و پایگاه های مقاومت بسیج پیش بینی شده است که با کمک مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ برگزار خواهد شد.

بداغی با اشاره به مردمی بودن برنامه‌ها و نامگذاری روزهای این دهه بیان داشت: نخستین روز از دهه فجر به مناسبت بازگشت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن با عنوان «انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های این روز افزود: فضاسازی مساجد و پایگاه‌های مقاومت و مقرهای سپاه در شهرستان، برگزاری یادواره شهداء در روستاهای نگارآباد، قباق تپه و دستجرد و دیدار با ائمه جمعه شهرستان در سه بخش از مهم ترین برنامه های روز 12 بهمن است.

* افتتاح بزرگ‌ترین گروه در فضای مجازی توسط خواهران بسیجی کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: در روز 13 بهمن ماه که با عنوان «انقلاب اسلامی، تربیت قرآنی، تحکیم بنیان خانواده و منزلت زن مسلمان» نامگذاری شده نیز برگزاری حلقات و میقات صالحین در محل نمازجمعه سه بخش شهرستان و همچنین شرکت بسیجیان در نماز جمعه را خواهیم داشت.

وی افزود: در روز 14 بهمن با عنوان «انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی»؛ اجرای مسابقات ورزشی در سطح حوزه های مقاومت، نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان، برگزاری نشست های بصیرتی و نشستی با موضوع سبک زندگی فاطمی و افتتاح بزرگ‌ترین گروه در فضای مجازی توسط خواهران بسیجی را در برنامه داریم.

بداغی ادامه داد: جشن عبادت شکوفه‌های نسل چهارم انقلاب، دیدار با مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره)، نشست‌های بصیرتی و پاسخ به شبهات روز از مهم‌ترین برنامه‌های روز 15 بهمن ماه با نام «انقلاب اسلامی، ارزش های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی» خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: 16 بهمن  ماه روز «انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال» نیز فراخوانی مدافعان انقلاب در یکی از پایگاه‌های مقاومت، کارگاه آموزشی «راهی به سوی زندگی بهتر» و نشستی با موضوع اهمیت افزایش جمعیت در کشور و همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی در یکی از حوزه‌های مقاومت بسیج پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ ادامه داد: روز 17 بهمن ماه روز «انقلاب اسلامی، گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی» نامگذاری شده و مهم ترین برنامه‌ها این روز افتتاح پایگاه مقاومت الهه در بخش گل تپه، برگزاری کارگاه دخترانه و مادرانه، نشست های بصیرتی و عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و مسابقه کتابخوانی با محویت انقلاب ویژه خواهران در موقعیت شهید کاظمی شهر کبودراهنگ است.

وی از نامگذاری روز 18 بهمن ماه با عنوان «انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و امنیت پایدار» خبر داد و گفت: در این روز برگزاری یادواره شهداء در روستای قرانقودره، سرکشی از خانواده معظم شهداء توسط حوزه حضرت زینب(س) و مسابقه ناشران انقلاب و تجلیل از رزمندگان و بسیجیان توسط حوزه شهید زیغمی در نظر گرفته شده است.

* افتتاح پروژه های عمرانی بسیج طی دهه فجر در کبودراهنگ

بداغی با اشاره به نامگذاری 19 بهمن ماه با عنوان «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت» و گرامیداشت نام و یاد شهید «شوهانی» تصریح کرد: در این روز فراخوان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت شهید نوری، نشست بصیرتی به مناسبت روز نیروی هوایی، نشستی با موضوع سبک زندگی حضرت زهرا(س) و سرکشی از خانواده معظم شهدا را در برنامه خواهیم داشت.

وی از روز 20 بهمن به عنوان روز «انقلاب اسلامی، وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)» یاد کرد و گفت: در این روز برنامه «میقات صالحین؛ مروجان انقلاب اسلامی» و کارگاه سبک زندگی اسلامی اجرا و در حلقات سرگروهی حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) به بررسی نقش زنان در حفظ دستاوردهای انقلاب پرداخته خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ روز 21 بهمن را روز «انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف» عنوان کرد و گفت: در این روز افتتاح پروژه های عمرانی و غبارروبی مزار شهداء در بخش شیرین سو، برگزاری کارگاه آموزش اشتغالزایی در بخش گل تپه، ارائه مشاوره تربیتی، برگزاری مسابقات پیامکی، ورزشی و نقاشی و همچنین نور افشانی جشن انقلاب در چندین نقطه از شهرستان را خواهیم داشت.

وی با اشاره به آخرین روز از دهه فجر و نامگذاری این روز به با عنوان «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خاطر نشان کرد: در این روز برنامه اصلی ما و همه بسیجیان حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن است.

بداغی برگزاری یادواره شهدا در شهر گل تپه را دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد و گفت: 22 بهمن روزی است که حضور باشکوه مردم، اقتدار و صلابت بی نظیر ایران اسلامی را در جشن پیروزی انقلاب به رخ جهانیان خواهد کشید و یک بار دیگر مردم سالاری در جمهوری اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات