مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: برای حیات وحش منطقه حفاظت شده البرز جنوبی 500 کیلوگرم علوفه خشک توسط محیط بانان منطقه توزیع شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۳۰۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیسج از کرج ، فردین حکیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت : با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا در مناطق کوهستانی و پیشگیری از هرگونه مشکل برای حیات وحش جهت تامین منابع غذایی، امروز برنامه توزیع علوفه در نقاطی که امکان حضور حیات وحش وجود دارد، توسط محیط بانان منطقه صورت گرفت.

توزیع 500 کیلوگرم علوفه خشک برای حیات وحش منطقه حفاظت شده البرز جنوبی


وی با بیان اینکه توزیع علوفه در این منطقه در سه نقطه انجام شده، اظهار داشت: در این وضعیت حیات وحش منطقه به حاشیه جاده ها و روستاها پناه آورده اند و این موضوع باعث شده حیات وحش منطقه با خطرات متعددی از جمله برخورد با خودروهای عبوری و یا شکار توسط شکارچیان غیر مجاز مواجه گردند لذا اداره کل حفاظت محیط زیست استان همچون سال های گذشته، ضمن تامین علوفه، در مواقع ضروری اقدام به توزیع علوفه در برخی زیستگاه های طبیعی استان می کند.


حکیمی ضمن قدردانی از اعلام آمادگی برخی تشکل های زیست محیطی و دوست داران حیات وحش در جهت تامین و توزیع علوفه برای حیات وحش تصریح کرد: قبل از هر گونه اقدام در جهت توزیع علوفه برای حیات وحش، هماهنگی های لازم با ادارات حفاظت محیط زیست یا واحدهای محیط بانی منطقه صورت گیرد.

ارسال نظرات