سید ساجد یعقوبی
مسئول ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل:
مسئول ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل گفت: مردم قهرمان ایران همیشه در صحنه های مختلف انقلاب حضور فعال داشته اند و مردم استان اردبیل نیز مانند سایر نقاط کشور توانسته اند در تقویت جبهه مقاومت پیشتاز باشند.
کد خبر: ۸۹۸۱۳۰۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

استان اردبیل در تقویت جبهه مقاومت پیشتاز بوده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سید شفیع حسینی مسئول ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل در جلسه پشتیبانی جبهه مقاومت که با حضور ریش سفیدان و بزرگان و هیئت امنای مساجد استان برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر ، ایام سوگواری فاطمیه راه تسلیت گفت و بیان کرد:  تشکیل ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت از سال ۹۴ کلید خورده است که افراد بسیاری مخصوصا مادحین هیئت‌های مذهبی علما و هیئت امنای مساجد و همچنین دیگر فعالان در این عرصه است باعث معرفی این مجموعه و شناساندن حقانیت جبهه مقاومت شدند.

حسینی افزود اولین کمک‌های مردمی جبهه مقاومت از استان اردبیل بوده که یک کاری شایسته و بی نظیر در سطح ملی میباشد و تمام مردم ولایتمدار استان اردبیل در این امر مهم سنگ تمام گذاشتند.

وی گفت:همه ما شاهد آن بودیم که سیطره خبیثه داعش چگونه توسط سربازان اسلام و مدافعان حرم به نابودی کشانده شده است و امروز پایان غائله  فتنه های دشمنان در آن سوی مرزها بوده است اما این به این معنی نیست که کمک‌های مردمی به پایان برسند و کمک‌های مردمی برای رزمندگان و مدافعان حرم که فرزندان رشید و دلاور این امت و خاک هستند ادامه خواهد داشت.

استان اردبیل در تقویت جبهه مقاومت پیشتاز بوده است

حسینی بیان کرد: حمایت بزرگان و ریش سفیدان شهر پشتوانه بزرگی برای مدافعان حرم و رزمندگان اسلام می‌باشد و وجود شما در کنار این عزیزان باعث پیشروی آنان و امنیت چند برابر کشور و نظام خواهد بود.

 مسئول ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در استان اردبیل یادآور شد: مردم قهرمان ایران همیشه در صحنه های مختلف انقلاب حضور فعال داشته اند و مردم استان اردبیل نیز مانند سایر نقاط کشور توانسته اند در تقویت جبهه مقاومت پیشتاز باشند.

حسینی اظهار داشت مساجد همیشه نقش اساسی در همه عرصه های کشور داشته است به طوری که امام خمینی (ره) مساجد را سنگر نامیده و مساجد سنگر اسلام و دین هستند و همیشه شاهد بودیم که بسیاری از مسائل غیر از مساجد رقم خورده است.

استان اردبیل در تقویت جبهه مقاومت پیشتاز بوده است

حجت الاسلام نوروزی نماینده امام جمعه اردبیل در ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در این جلسه گفت:حفاظت از حمین آل الله توسط مدافعان حرم حفاظت است ملیت و کشور ما شده است و شکست داعش در عراق و سوریه حاصل جانفشانیهای رزمندگان اسلام و مدافعان حرم بود.

نوروزی گفت: ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در سال 94 با حضور سردار محسن ایرانزاد استاندار وقت ، فرمانده سپاه استان اردبیل و امام جمعه اردبیل در استان اردبیل شکل گرفته است و با تلاش مسئولان ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت مداحان ، شهرا ، مسئولین هیئت های مذهبی و هیئت امنای مساجد  و تمامی اقشار مذهبی و مردم شریف اردبیل، استان اردبیل از لحاظ کمکی در کشور سومین استان می باشد و با توجه به جمعیت و امکانات موجود در استان اولین استانی در کشور می باشد که پیشتیان جبهه مقاومت بوده است.

استان اردبیل در تقویت جبهه مقاومت پیشتاز بوده است

همچنین در این مراسم حجت الاسلام ستوده مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اظهار داشت: مداحان اهل بیت  و شاعران گرانقدر قدم ها و کارهای بزرگی برای پشتیبانی از مدافعان حرم داشتند و سروده ها و مداحی های این عزیزان کمک بزرگی برای ارتقای روحیه رزمندگان و مدافعان حرم در جبهه های حق علیه باطل بود.

ارسال نظرات