محمد حسین رهنمای
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان، در آستانه دهه فجر گفت: دهه فجر؛ زمان مناسبی برای تبیین جایگاه ولایت و رهبری است.
کد خبر: ۸۹۸۱۳۱۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد حسین رهنمای، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پارسیان خاطر نشان کرد: از آنجا که رهبری یک از ارکان مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین موجب تداوم و ماندگاری آن است دهه فجر می تواند بهترین زمان برای تبیین نقش رهبری و جایگاه ولایت فقیه باشد.
وی با بیان اینکه نسل جدید نیاز به آگاهی بیشتر داشته و باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی اطلاع یابند گفت: با گذشت قریب چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آثار و نتایج این نعمت الهی مشهود است ولی با این وجود لازم است نسبت به نسل سوم به بعد توجه بیشتری شود و ارزش و جایگاه انقلاب برای آنها تبیین شود تا نسبت به این امر آگاهی کافی داشته باشند.
حجت الاسلام رهنمای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در این ایام نباید از یاد شهدا غافل شد چرا که خون شهدا درخت انقلاب را آبیاری نموده است و ایثار و فداکاری آنها اساس و بنیه انقلاب را تقویت کرده است و لازم است یاد آنها گرامی داشته شود و نثار روحشان درود فرستاده شود.
این مقام مسئول در پایان گفت: در این دهه می توان با برنامه های مختلف بصیرتی در سطح مساجد و مدارس سطح آگاهی عموم مردم را ارتقاء داد و شایسته است در این زمینه هر کسی که شاکر نعمت امنیت است بر خود فرض بداند که برای این انقلاب و تقویت آن قدمی بردارد؛ و از خداوند خواهانیم این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عجل الله فرجه) متصل نماید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات