خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو:

استقلال و سربلندی ما امروز در دنیا به برکت انقلاب است

فرمانده سپاه اسکو گفت: امروز اگر در دنیا سربلند، آزاد و مستقل هستیم و وابسته به هیچ مرکز قدرت و ثروتی در جهان نیستیم به خاطر انقلاب بوده که به ما بزرگی و عظمت بخشید.
کد خبر: ۸۹۸۱۳۵۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

سعید رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: امروز از وظایف مهم ما در این برهه حساس، انتقال فرهنگ ارزشی انقلاب به نسل چهارم و جوان کشور است تا جوانان  بدانند  آزادی و امنیت کنونی با قطع دستان استعمار و با زحماتی به دست آمده است.

  وی ادامه داد: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید است و هنوز هم برای اینکه انقلاب تداوم یابد برای آن باید جانمان را فدا کنیم.

رشیدی تاکید کرد: فرهنگی بودن، مردمی بودن و ماندگار بودن از ویژگی های بارز انقلاب ماست که این شاخصه ها در انقلاب ما همیشه برجسته بوده و در انقلاب های دیگر وجود ندارد چراکه انقلاب ما الهام گرفته از قیام حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و نهضت عاشوراست.

وی یاد آور شد: انقلاب دستاوردهای بسیار زیادی داشته است که نخستین آن فروپاشی نظام ۲۵۰۰ ساله طاغوت و استقرار نظام کاملا مردم سالار و دینی بوده که در راس آن ولایت مطلقه فقیه قرار دارد.

رشیدی ادامه داد: انقلاب اسلامی با شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی و استقلال آزادی جمهوری اسلامی» پیروز شد، شعاری که مردم با آن استقلال به تاراج رفته خود را از طاغوت پس گرفتند.

فرمانده سپاه اسکو اضافه کرد: وضعیت ایران پس از انقلاب با پیش از آن به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، چراکه اکنون قدرت برتر منطقه است و در معادلات جهانی نقش پر رنگی دارد و توطئه های استکبار را خنثی می کند.

رشیدی خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت انقلاب قطب پزشکی غرب آسیا و عضو باشگاه هسته ای جهان بوده و صنعت هسته ای ما افتخار جهان اسلام است و در رابطه با مسائل دفاعی و نظامی قدرت برتر و مطلق منطقه هستیم.

فرمانده سپاه اسکو گفت: دشمن تلاش می کند از طریق قدرت رسانه ای و تبلیغات خود مانع درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن شود بر همین اساس درصدد ایجاد خلل در پشتوانه های مردمی انقلاب و جوانان انقلابی است.

رشیدی در ادامه با اشاره به برنامه های دهه فجر این ناحیه، اظهارداشت: برنامه های متنوع و زیادی برای بزرگداشت دهه فجر و سوگواری حضرت زهرا(س) اجرا می شود که غبار روبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، برنامه های فرهنگی و ورزشی، نشست های روشنگری، دیدار با خانواده شهدا و افتتاح طرح های عمرانی و صنعتی از جمله آن هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها