در ایام مبارک دهه فجر،

افتتاح ٢٢٠ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان کردستان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از افتتاح ٢٢٠ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان استان در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۳۶۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدرسول شیخی‌زاده، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان در جلسه نهایی و هماهنگی و برنامه ریزی ستاد استانی گرامیداشت دهه فجرگفت: ٢٢٠ طرح اشتغال زایی ویژه مددجویان و ۷۸ واحد مسکونی در استان در این ایام مبارک دهه فجر بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد ۷۸ واحد مسکونی، تعداد ۴۳ مسکن محرومین در مناطق روستایی و تعداد ۳۵ واحد مسکونی در مناطق شهری به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول اظهار داشت:حدود ٢٠ برنامه با ٨٠ میلیارد ریال نیز ویژه محرومین در این ایام مبارک عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: همچنین ۲ کاروان بزرگ از مددجویان و خانواده‌های آنان به سفر زیارتی در این ایام مبارک دهه فجر اعزام می‌شوند.


شیخی زاده در ادامه اذعان کرد: به برکت انقلاب اسلامی از ابتدای آن تاکنون شاهد خدمات بسیاری در زمینه‌های مختلف در مناطق محروم و دورافتاده کشور بوده‌ایم و همه ما باید قدردان این نظام باشیم.


وی افزود: ملت ایران هر سال در ایام مبارک دهه فجر شاهد بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های خدماتی، عمرانی و اقتصادی بوده اند و مسئولان آبادانی و پیشرفت برای هرچه بیشتر کشور نهایت تلاش را به کار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین آرمان‌های انقلاب و شهدا برای نسل جوان است تا این قشر جوان بدانند که این انقلاب با نثار خون شهیدان به ثمر رسیده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار