سلسله جلسات تبیین سازمان کار اندیشکده های بسیج اساتید برگزار می شود:
سلسله نشست های تبیین "سازمان کار جدید" و تشریح "ساختار اندیشکده های راهبردی" سازمان بسیج اساتید به صورت ویدئوکنفرانس با مشارکت و تبادل نظر کلیه مراکز استانی سازمان، در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۸۱۳۶۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش بسیج اساتید خبرگزاری بسیج، سلسله نشست های تبیین "سازمان کار جدید" و تشریح "ساختار اندیشکده های راهبردی" سازمان بسیج اساتید به صورت ویدئوکنفرانس با مشارکت و تبادل نظر کلیه مراکز استانی سازمان، در حال برگزاری است.

بدین منظور، قرار است طی دو هفته و در قالب 5 جلسه گفتگو میان شورای معاونان سازمان مرکزی بسیج اساتید در تهران و مسوولان مراکز و کانون های بسیج اساتید در سراسر کشور، روند راه اندازی و اقدامات اندیشکده های استانی بسیج اساتید، تبیین و تشریح گردد.

در قالب این سلسله جلسات که از طریق ویدئوکنفرانس و به صورت ارتباط دوسویه برگزار می شود، معاونان سازمان مرکزی به تشریح ابعاد سازمان کار اندیشکده ها پرداخته و هریک از استانها نیز سوالات و ابهامات خود را مطرح نموده و در گفتگویی دوطرفه، به تبیین چارچوب این سازمان کار جدید برای استانها مبادرت می شود.

طبق برنامه ریزی بعمل آمده و اعلام شده به استانها، هر استان می تواند با حضور مسوولان و مدیران مراکز و کانون های بسیج اساتید استان در این جلسات شرکت نماید.

برنامه جلسات بدین شرح است:

* 7 بهمن 96؛ البرز، ایلام، کرمان، مرکزی، سیستان و بلوچستان

* 9 بهمن 96؛ خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، بوشهر، هرمزگان

* 11 بهمن 96؛ اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، فارس

* 14 بهمن 96؛ مازندران، گلستان، گیلان، قم، قزوین، همدان

* 16 بهمن 96: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، یزد، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان

ارسال نظرات