مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد
مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به‌ مناسبت ایام فاطمیه اول490 و در ایام فاطمیه دوم 600مبلغ و مبلغه در مناطق مختلف روستایی و شهری سیستان و بلوچستان فعالیت تبلیغی می‌کنند
کد خبر: ۸۹۸۱۳۷۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
حجت‌الاسلام علی خیور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار کرد: ۴۰۰ مبلغ بومی و ۹۰ مبلغ غیربومی اعزامی از اصفهان، قم ومشهد درایام فاطمیه اول (۱۰ و ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه) درشهر‌های مختلف سیستان و بلوچستان فعالیت خود را آغازخواهند کرد.
مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: علاوه براین مبلغان، حدود ۵۰۰ مبلغ بومی و ۱۰۰ مبلغ غیر بومی نیز درایام فاطمیه دوم (۲۹ و ۳۰ بهمن ماه ۱ و ۲ و ۳ اسفند ماه) درسراسر این استان فعالیت می‌کنند.

خیور ادامه داد: تبیین جایگاه والای شخصیت وجودی حضرت زهرا (س) وخدماتی که ایشان به دین خدا و جهان بشریت داشته‌اند از جمله اهداف مبلغان اعزامی است.

مسئول امورمبلغ اداره‎ کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین مبلغان درمدت تبلیغ خود در فاطمیه اول به مدت ۳ روز و در فاطمیه دوم به مدت ۵ روز با برگزاری سخنرانی، برگزاری گفتمان‎های دینی و برنامه‎های قرآنی به آشنا کردن جامعه با فرهنگ فاطمی می‎پردازند.

وی افزود: اهتمام جدی در انعکاس و اطلاع‌رسانی فرمایشات رهبر معظم رهبری درمجالس و اجتماعات فاطمی، بیان احکام شرعی، تبلیغ چهره به چهره، ذکر فضایل اهل بیت (ع) به‌ویژه حضرت زهرا (س) و تبیین مسائل روز از جمله موضوعاتی است که مبلغان و مبلغات اعزامی باید در این ایام به آن بپردازند.
ارسال نظرات