خبرهای داغ:
مقبره یکی از کبوتران خونین بال آرمیده در لشکر مقدس امام حسین (ع) در آستانه دهه فجر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۳۷۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر امام حسین (ع)، مقبره یکی از کبوتران خونین بال آرمیده در لشکر مقدس امام حسین (ع) در آستانه دهه فجر افتتاح شد.
مسئول روابط عمومی وتبلیغات لشکر امام حسین گفت: باتوجه به درخواست‌های مکرر کارکنان پیکراین شهید با پیگیری‌های بسیار زیاد نمایندگی وفرماندهی لشکر در تاریخ دوم مرداد ماه امسال در محل ستاد لشکر آرمید وبا حضور خود در لشکر فضای معنوی لشکر را دو چندان کرد.
جناب سروان کیانی در ادامه افزود: پس از برگزاری مراسم ترحیم ویادبود شهید به دستور فرماندهی محترم لشکر طرح‌های زیادی جهت ساخت این مقبره ارائه شد که در نتیجه طرح فعلی اجرا شده توسط شورای لشکر تصویب شد.
وی یادآور شد خاکسپاری یک شهید گمنام در یک مرکز نظامی برای اولین بار در کشور نصیب این لشکر شد البته در مراکز آموزشی این اتفاق افتاده بود.
ایشان افزود برای ساخت این مقبره حدود ۴۵۰ میلیون ریال هزینه شد که با عنایت فرماندهی محترم لشکر وهمکاری معاونت طرح وبرنامه تامین هزینه شد.
این مسئول در پایان از کلیه کسانی که در ساخت این یادمان همکاری کردند به خصوص گردان مهندسی، قرارگاه، طرح وبرنامه وفرماندهی ونمایندگی، ولی فقیه در لشکر امام حسین (ع) کمال تشکررا نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها