از خدمات ارزنده و جهادگونه پزشک بسیجی اعزامی از بخش سندرک به مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط فرمانده سپاه میناب تقدیر و تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۰۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب،طالب احمدی نیا فرمانده سپاه میناب در یک اقدامی خداپسندانه به پاس زحمات و خدمات ارزنده مصطفی اسدی پزشک بسیجی بخش سندرک در حرکت جهادی و ویزیت رایگان مردم زلزله زده کرمانشاه تقدیر و تجلیل نمود.

سرگرد احمدی نیا ضمن گرامیداشت ياد و خاطره شهدا، بسيج را شجره‌ای طيبه‌ای دانست كه همواره در انقلاب و دفاع مقدس به نقش‌آفرينی پرداخته است.

فرمانده سپاه میناب گفت: تفكر بسيجی، تفكر خالصانه و پاكی است كه در سنگر حق عليه باطل می‌درخشد و خدمات ارزنده پزشکان بسیجی و متعهد برای کمک به همنوعان و دستگیری از مظلومان آسیب دیده زلزله زده کرمانشاه نشان گر تعهد اين جامعه به مردم انقلابی است.

احمدی نیا با اشاره به حرکت جهادی بسیجیان خدوم و انقلابی و حمایت های ویژه خیرین نیکوکار و بسیجی برای هماهنگی یک کار خداپسدانه در منطقه زلزله زده کرمانشاه افزود: بسيجی هرگز دچار سياسی كاری و غفلت نمی‌شود و اين انقلاب با چنين تفكری در برابر ابرقدرت‌های جهانی می‌ايستد.

انتهای پیام

ارسال نظرات