مدیرکل انتقال خون البرز از مردم نوع دوست این استان خواست با توجه به فصل سرما، مردم با اهدای خون کمبود ذخایر خونی را تامین کنند.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۰۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، محمدرضا مهدی زاده مدیرکل انتقال خون البرز گفت :اهدا کنندگان خون همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند که می طلبد مشارکت هرچه بیشتری درامراهدای خون داشته باشند.

تقاضای انتقال خون البرز برای کمک به بیماران نیازمند


وی اضافه کرد: با توجه به بارش برف و کاهش دما مراجعه برای اهدای خون سالم کمتر شده و این مرکز نیز با کاهش در ذخایر خونی که برای بحران درنظر گرفته شده مواجه شده که ضرورت دارد مردم درتهیه خون وپلاسمای مورد نیاز بیماران نسبت به اهدای خون اقدام کنند.


مهدی زاده خاطرنشان کرد: مرکز جامع اهدای خون پلاسما (مهربانو) واقع دررجایی شهرکرج نیز روزانه آماده دریافت خون و پلاسمای مردم عزیز است.


وی ازساکنان رجایی شهر و باغستان کرج خواست که برای اهدای خون خود به مرکز مهربانو مراجعه کنند.


وی گفت: مردم همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند که امیدواریم با اهدای پلاسما در تامین داروهای مورد نیاز بیماران خاص انتقال خون را نیز یاری کنند .


وی افزود: اکنون سه پایگاه مرکزی اداره کل انتقال خون استان البرز، مرکز مهربانو واقع در رجایی شهر، خیابان داریوش و پایگاه انتقال خون توحید واقع درمیدان توحید همه روزه برای اهدای خون فعال است.مهدی زاده تاکید کرد: اهداکنندگان حتما کارت ملی خود را همراه داشته باشند.استان البرز با حدود 3 میلیون نفر جمعیت یکی از مناطقی است که با حوادث مختلف مواجه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها