خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه پاوه گفت: انقلاب اسلامی ،قیام ملت ایران در راه خدا بود؛قیامی که جزء با نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن ممکن نبود.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۳۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

حجت الاسلام امیرحسین غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور خاطره ها و حماسه های عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی(قدس سره الشریف)است.حماسه هایی که یوم الله 22بهمن در سال 1357 را در پی داشت و در این روزحکومت 2500ساله طاغوت فروریخت و حکومت الله جایگزینش شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پاوه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم، تمامی معادلات دنیای مادی را بر هم زد.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی ،قیام ملت ایران در راه خدا بود؛قیامی که جزءبا نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن ممکن نبود.

 

حجت الاسلام غلامی گفت: با انقلاب اسلامی ایران ،اسلام تجدید حیات نمود و چشم امید تمامی مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را بع خود خیره ساخت.در پرتو انقلاب اسلامی،ملت ایران به استقلال کامل سیاسی دست یافت و از عزت ملی برخوردارگشت، انقلاب اسلامی به دوران سیه روزی ، سرخوردگی تاریخی و تحت سلطه اجانب بودن ملت ایران پایان داد و طعم آزادی واقعی را به او چشاننید.به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران در پرتو ایمان به خداوند به خودباوری و اعتماد به نفس حیرت انگیزی دست یافت که در پرتو آن توانست توطئه های بزرگ و فتنه های عظیم علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه سازد.

 

وی در پایان افزود: این دفتر ضمن تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح آن عزیز سفر کرده ،فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به تمامی دوستداران ، معتقدان و وفا داران این حرکت پرخروش الهی تبریک و تهنیت می گوید.

ارسال نظرات