خبرهای داغ:
جانشین تیپ پیاده مکانیزه 116 صفوی قزوین اذعان کرد:

ارتش با اطاعت از رهبری معنا پیدا می کند

جانشین تیپ پیاده مکانیزه 116 صفوی قزوین گفت: ارتش در سال 1342 با انجام کارهای مخفی به جنگ رژیم منحوس پهلوی رفت و با انجام کارهای گسترده توانست شاکله و پایه های این حکومت دست نشانده متزلزل کند.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۳۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جهانبین ذهابی جانشین تیپ پیاده مکانیزه 116 صفوی قزوین در نشست خبری کمیته مشترک برگزاری جشن های ایام الله دهه فجر که در لشکر 16 زرهی برگزار شد گفت: ارتش در سال 1342 با انجام کارهای مخفی به جنگ رژیم منحوس پهلوی رفت و با انجام کارهای گسترده توانست شاکله و پایه های این حکومت دست نشانده متزلزل کند.
وی در ادامه اظهار داشت: ارتش برای پیروزی انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کرده که صیاد شیرازی با راه اندازی تیم های مختلف در شیراز، اصفهان و سایر نقاط به جنگ رژیم پهلوی رفت و سپهبد قرنی، کلاهدوز را می توان از دیگر بزرگواران ماندگار ارتش جمهوری اسلامی دانست.
جانشین تیپ پیاده مکانیزه 116 صفوی در ادامه ضمن تبیین برنامه های مشترک ویژه دهه فجر گفت:رژه متور سواران در سبزه میدان به همراه سایر نیروهای مسلح به سمت امام زاده حسین برگزار و ساعت 30/9 برنامه ها در امام زاده حسین رسما شروع خواهد شد.
وی گفت: شرکت در نماز جمعه به همراه نیروهای مسلح با لباس فرم به صورت نمادین و دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان که فرماندهان در حضور نماینده ولی فقیه سخنرانی خواهند داشت و نماز جماعت نیز به امامت آیت الله عابدینی برگزار خواهد شد.
ذهابی در پایان افزود: دعوت از 200 نفر از بازنشستگان ارتش و ضیافت شام در نظر گرفته شده که از آنان تقدیر و تشکر صورت گرفته که دیدار از خانواده جانبازان و آزادگان و شهدا به همراه سایر مسئولان و فرماندهان استان به صورت نمادین در نظر گرفته شده و برگزاری کارگاه خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی با توجه به اهمیت موضوع از دیگر برنامه هاست.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها