خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان قزوین خبرداد:
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: برای ترویج و آشنایی با سبک زندگی و خانواده ایرانی اسلامی کارگاه آموزشی ویژه کارکنان ناجا برگزار می شود از طرفی برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های ویژه دهه فجر می باشد.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۴۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ ایرج محمدی معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان قزوین ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نشست خبری کمیته مشترک نیروهای مسلح که در قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی برگزار شد گفت:نیروی انتظامی برنامه هایب شاد و جذابی را برای ایام الله دهه فجر در نظر گرفته تا بتواند رسالت خود را در این خصوص انجام دهد.
وی در ادامه ضمن تبیین برنامه های نیروی انتظامی در دهه فجر افزود: روز پنج شنبه رژه موتور سواران از ساعت 30/8صبح در سبزه میدان شروع و با حضور در گلزار شهدا برنامه ها شروع شده لذا در 11 استان کمیته برگزاری نجشن های دهه فجر برعهده ارتش جمهوری اسلامی بوده و در استان قزوین نیز علاوه بر برنامه های ابلاغی ستاد کل هرکدام از نیروها برنامه های داخلی و متنوعی را در نظر گرفته اند که نیروی انتظامی هم برنامه های متنوعی را اجرا خواهد کرد.
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان قزوین با اشاره به اهمیت خانواده و جایگاه آن در اجتماع گفت: برای ترویج و آشنایی با سبک زندگی و خانواده ایرانی اسلامی کارگاه آموزشی ویژه کارکنان ناجا برگزار می شود از طرفی برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های ویژه دهه فجر می باشد.
محمدی در ادامه افزود: شرکت در نمازجمعه به همراه سایر نیروهای مسلح به صورت نمادین و با لباس فرم ،اعزام کارشناسان به مدارس و دانشگاه ها ،زنگ انقلاب در مدارس جلسه قرائت قران و دیدار با خانواده شهدا به همراه استانداتر و مسئولان و فرماندهان از دیگر برنامه های شاخص نیروهای مسلح می باشد که در نیروی انتظامی هم انجام می شود.
وی در پایان افزود: تمام تدابیر ویژه برای راهپیمایی با شکوه 22 بهمن اندیشیده شده و اجازه هیچ گونه نا امنی و تعرض را به مردم نخواهیم داد زیرا نیروی انظامی در خصوص برخورد با برهم زنندگان امنیت با توجه به اشوب های اخیر با هیچ کس تعارف نخواهد کرد.
1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها