خبرهای داغ:
سرهنگ سید موسی حسینی ؛ رییس ستاد دهه فجر سپاه نینوا استان گلستان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از برگزاری 3000 برنامه در قالب643 عنوان خبر داد و گفت : شعار محوری این ستاد "سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی ،اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی" خواهد بود
کد خبر: ۸۹۸۱۴۴۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، نشست خبری سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی رییس ستاد دهه فجر سپاه نینوا استان گلستان ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد که طی آن وی  به تشریح برنامه های مدنظر و نحوه اجرای آن پرداخت.

رییس ستاد دهه فجر سپاه  نینوا در ابتدا ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تقارن آن با ایام فاطمیه عنوان داشت :انقلاب اسلامی در شرایطی رخ داد که همه کارشناسان و سیاستمداران خارجی آن را پیش بینی نکرده و 6 ماه قبل از پیروزی انقلاب عنوان کردند ایران جزیره ثبات در منطقه است و هیچ اتفاقی در آن نخواهد افتاد اما  چند ماه بعد دنیا ناباورانه شاهد این انقلاب بود.

حسینی گفت :در شرایطی که دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و بر دنیا سیطره داشت و یک حکومت دیکتاتوری در قالب رژیم شاهنشاهی ژاندارم غرب در منطقه بود ، تعداد زیادی از مستشاران نظام سلطه در کشور بودند که اجازه ی ایفای نقش و شکوفایی خلاقیت را از جوانان ایرانی گرفته و حتی جهت کار در ایران حق توحش نیز دریافت می کردند چراکه باور داشتند ایرانیان مردمی وحشی هستند .غافل از اینکه ایران عزیز دارای فرهنگ و تاریخی متمدنانه است

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان یادآور شد :عمده مشکلات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همچون فساد اخلاقی ، تبعیض ، نابرابری و بی عدالتی و فساد اقتصادی  در کشور ناشی از نفوذی بود که استکبار جهانی ایجاد کرده بود .اما این  انقلاب عظیم با شعار "استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی" و " نه شرقی نه غربی "دست رد به سینه نظام سلطه زد.

وی افرود : در طلیعه پیروزی انقلاب ، کشور در معرض آراء مردم قرارگرفت، خود مردم نوع حکومت را انتخاب کرده و این نظام مقدس را ایجاد کردند و انقلاب اسلامی تبدیل به الگویی برای ملت های آزادی خواه جهان گردید و همچون خاری در چشم دشمنان اسلام شد.

رییس ستاد دهه فجر سپاه نینوا با بیان اینکه پیروزی این انقلاب هراس در دل دشمنان اسلام انداخته اظهار داشت : دشمنان این ملت از روی این هراس همواره به دنبال براندازی و مهار این حکومت اسلامی بوده اند و اقداماتی از قبیل ترور توسط منافقان کوردل در ابتدای انقلاب ، جنگ تحمیلی ، محاصره اقتصادی و تحریم و جنگ نرمی تمام عیار گواه آن است  اما این انقلاب به همت مردم نسلی تربیت می کند که خار چشم دشمنان شده که همواره معتقدند ولایت فقیه محوریت اصلی نظام اسلامی است.

به گفته وی ؛ اکنون نیز دشمن به این نتیجه رسیده که اقدامات خصمانه علیه کشور بی نتیجه بوده و موجب انسجام درونی بیشتر میشود ، پس به دنبال ایجاد شبهه و تردید در نسل جوان است.

حسینی در ادامه گفت : در همین راستا و در آستانه سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سپاه نینوا با تشکیل ستاد دهه فجر با شعار محوری "سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی ،اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی" سیاست هایی از قبیل تبیین گفتمان امام راحل عظیم الشان ،معرفی و ترویج دستاورد های انقلاب اسلامی ، حمایت از ظرفیت های بومی و خلاقانه و پیوند آگاهی و بصیرت نسل جوان نسبت به انقلاب را در دستور کار خودقرار داده است .

رییس ستاد دهه فجر سپاه نینوا ضمن تشریح برنامه های مدنظر ادامه داد :اقشار و نواحی مقاومت بسیج در سطح استان برنامه های متنوعی بالغ بر 3000 برنامه تحت 643 عنوان اجرا خواهند کرد. عمده برنامه ها با محوریت اقتصاد مقاومتی ، یادواره های شهدای والامقام ،نشست های بصیرتی و حلقه های صالحین ، محافل انس با قران ، برگزاری جشن های انقلاب ، نمایشگاه با موضوع اقتصاد مقاومتی و تولیدات ملی خواهد بود .

حسینی گفت : اولین کارگاه خیاطی نیمه صنعتی در علی آباد ، ویزیت رایگان عموم مردم و بسیجیان در مرکز درمانی سپاه نینوا ، همایش مدافعان انقلاب اسلامی ، و همایش فاطمیون عصر ظهور ویژه خواهران بسیجی از دیگر برنامه های شاخص این ستاد بوده و طرح های محرومیت زدایی در دو نقطه مراوه تپه با هرینه بالغ بر 750/000/000 ریال و نصرت آباد با هزینه بالغ بر 1/000/000/000 ریال در دهه فجر افتتاح خواهد شد .

حسینی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم انقلابی و شهید پرور استان در راهپیمایی 22 بهمن ماه بر لزوم برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسمات تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها