خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز شما در زمان خودتان در شرایطی قرار گرفته اید که آن صوت العدالت بر اساس نیابت عامه امام معصوم از نای رهبر انقلاب شما در مقابل این دنیای کفر و ظلم شنیده می شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۶۴
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز  در جمع فرمانده و پرسنل سپاه سربیشه با بیان اینکه پیام همه انبیاء  اجرای عدالت است گفت: همه پیام انبیاء در سمبل زندگی امام علی علیه السلام خلاصه می شود به طوری که نه تنها از نظر یک مسلمان بلکه آنهایی که اهل تحقیق هستند و غرض ورزی های نفسانی ندارند پیرو هر دین و آیین و کیشی باشند اعتراف می کنند حضرت علی سمبل عدالت است.


نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه جرج جردان مسیحی دانشمند و نویسنده معاصر با وجود این که مسلمان نیست اما اهل انصاف است اذعان کرد: وی به عنوان یک انسان در مورد تحقیقاتی که داشته اظهار نظر می‌کند.


عبادی در ادامه عنوان کرد: اگر یک دانشمند و نویسنده مسیحی مهم ترین کتابش را در مورد حضرت مسیح بنویسد کار شایسته ای است و کسی نخواهد گفت چرا این کار را کرده ای حضرت عیسی پیامبر خدا است شایستگی دارد که مخصوصا یک محقق مسیحی وقتی به عنوان سمبلیک می خواهد یک شخص شاخص را ارائه دهد حضرت مسیح را معرفی کند.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه چرا این دانشمند این کار را نمی کند اظهار کرد:چون او به این نتیجه می رسد که حضرت علی جایگاهی دارد که بعد از پیامبراکرم هیچ کس آن جایگاه را ندارد. آن وقت بهترین کتابش را به عنوان صوت العدالته الانسانیه به حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام اختصاص می دهد.


وی با بیان اینکه فضیلت شاخص آن است که حتی غیر خودی هم نتواند پنهان کند اظهار کرد:  دانشمند مشهور برادران اهل سنت دانشمندی محقق و مفسر آقای فخر رازی می فرماید که من در ری بودم و عوامی از شیعه سوالی پرسیدم چرا شما شیعه ها علی را بر انبیاء پیش از پیامبر اکرم فضیلت می دهید او در پاسخ گفت شما قرآن خوانده اید گفتم من مفسر قرآن هستم گفت آیه مباهله را در نظر دارید گفتم آری گفت سوالی دارم آیا می شود کسی از خودش هم دعوت کند گفتم نه گفت در این آیه خدا حضرت علی را همسنگ پیامبر اکرم شمرده است و بعد هم پیامبر بر همه پیامبران قبل افضل است و شما هم قبول دارید پس تمام است و حضرت علی بر تمام پیامبران قبل از پیامبر اکرم افضل است.


وی با بیان اینکه انصاف انسان را زیبا می کند گفت: امروز شما در زمان خودتان در شرایطی قرار گرفته اید که آن صوت العدالت بر اساس نیابت عامه امام معصوم از نای رهبر انقلاب شما در مقابل این دنیای کفر و ظلم شنیده می شود.

عبادی در ادامه تصریح کرد: این سخن را نویسنده دانشمند آقای سید غلامرضا سعیدی زمانی که رهبر انقلاب به ریاست جمهوری رسیدند و حضرت آقا به سازمان ملل رفتند و در آنجا سخنرانی ای کردند که برای دنیا خیلی تازه بود آقا زمانی که سخنرانی را در سازمان ملل فرمودند آقای غلامرضا سعیدی که در کهولت سن بودند این حرف را به من زدند گفت یک بار دیگر صوت العدالت الانسانیه در سازمان ملل به وسیله آقای رئیس‌جمهور مان دنیا شنید.


وی با اشاره به اینکه این زمان ها چقدر به هم شبیه است مسئولیت شما یک مسئولیت نیست شما در همه ی آنچه که مربوط به اسلام، انقلاب تا برسد به مسائلی نظامی مسئولید کار سپاه همین است سپاه صرفا یک نیروی نظامی نیست بلکه حافظ ارزش های انقلاب است گفت: باید هم اینگونه باشد در صدر اسلام تجربه تلخی پیش آمد و آن این بود که به اسم اسلام و پیامبر بنی امیه و مروانیان و ... آمدند و تا توانستند به مردم ظلم کردند این تجربه تلخی بود چون علی تنها ماند.


عبادی با اشاره به اینکه کلام رهبری صوت العدالت الاسلامیه امروز در دنیای ما است افزود: دنیای کفر را می بینید که با همه ی ارزش ها می جنگد و بر ملت های مظلوم ظلم می کند و به قول خودش که می گوید همه گزینه های روی میز است هر جا دسترس داشته باشد سنگ تمام می گذارد وفساد و تباهی دنیا را می گیرد.خدا رو شکر تا الان به وسیله شما و امثال شما و تفکر بسیجی و اسلامی و مردم عزیز نگذاشتید صوت العدالت تنها بماند.


وی در ادامه گفت: فتنه های بزرگی که از هر نوعی ایجاد کردند از جمله در فتنه ۸۸ که با یک طراحی آن را در انتخابات تزریق کردند مشاهده کنید که ۸ ماه طول کشید تا مردم خود را از اهل فتنه جدا کردند و ۹ دی را ایجاد کردند اما در فتنه ۹۶ هشت روز هم طول نکشید این علامت بصیرت و بالندگی است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: فتنه را در انواع نارضایتی ها و مشکلات مالی مردم گره زدند و بسیار سخت بود چون مطالبات مردم درست بود اما دشمن با طراحی پشت همین کمین کرده بود اما مردم با آگاهی ای که داشتند به هشت روز هم نکشید و این خار چشم دشمن بود که حواس دشمن هم جمع شود.


وی خطاب به پاسداران گفت:  آنچه در این ۴۰ سال می گذرد حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) تنها نمانده اند چون شما و مردم حضور دارند. وظیفه شما در عین حال گسترده و سنگین است از عهده اش بر می آیید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها