خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید رجایی ناحیه بسیج امام حسن مجنبی(ع) قم از برگزاری جشن های دهه فجر در سطح مساجد و پایگاه های محدوده حوزه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۸۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳

علی عرب خراسانی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در قم با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: چشم انداز نظام مقدس اسلامی با هدف اتحاد مسلمین جهان و مبارزه با  مستکبران و حمایت از مستضعفین عالم و پیشرفت و سعادت مادی ومعنوی بشر در رستگاری و عدالت اجتماعی در حال حرکت به سوی آرمانها و اهداف خود می باشد.

 وی افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم متنوعی  از سوی حوزه شهید رجایی برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه شهید رجایی با اشاره به برنامه ریزی های حوزه برای گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: فضاسازی مساجد و پایگاه ها و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و نشست های بصیرتی، پخش نماهنگ و کلیپ دوران انقلاب اسلامی در تمامی پایگاه ها و مساجد، از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، نمایشگاه عکس، یادواره های شهدا، نورافشانی، سرود، اردوهای جهادی، ایستگاه های صلواتی، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان، حضور در مراسم غبارروبی مزار شهیدان و حضور در راهپیمایی 22 بهمن بخش دیگری از برنامه های حوزه در دهه فجر است که همچون دیگر حوزه های بسیج در سراسر استان اجرا می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها