مسئول قرارگاه راهیان نور دانشجویی علم الهدی استان اردبیل گفت:در سال ۹۵ هزارو پانصد نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان عازم این اردو‌های معنوی و ارزشی شدند و در سالی جاری هم بنا بر این است که این ظرفیت حفظ شود و در برنامه ریزی این هستیم حضور دانشجویان در راهیان نور بیش از سال ۹۵ باشد.
کد خبر: ۸۹۸۱۴۹۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

۱۵۰۰ دانشجوی استان اردبیل عازم جنوب کشور خواهند شد/حضور در کاروان‌های راهیان نور حضور درکلاس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، گودرز صادقی مسئول قرارگاه راهیان نور دانشجویی علم الهدی استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل گفت: کاروان های دانشجویی راهیان نور امسال هم همچون سال های گذشته از دانشگاه های استان هرچه باشکوه تر عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد.

وی افزود: این اردوها در سه نوبت در روزهای چهاردهم، هفدهم و بیستم اسفند ماه و هر کدام از گروه ها ائم از خواهر و برادر به مدت پنج روز در مناطق حضور خواهند یافت و مدت زمان این اردوها در کل 5 روز می باشد.

صاقی اظهار داشت: در سال 95 هزارو پانصد نفر از دانشجویان دانشگاه های استان عازم این اردوهای معنوی و ارزشی شدند و در سالی جاری هم بنا بر این است که این ظرفیت حفظ شود و در برنامه ریزی این هستیم حضور دانشجویان در راهیان نور بیش از سال 95 باشد.

۱۵۰۰ دانشجوی استان اردبیل عازم جنوب کشور خواهند شد/حضور در کاروان‌های راهیان نور حضور درکلاس است

صادقی با بیان اینکه حسن رفتار دانشجویان استان در کاروان های راهیان نور و در کشور بی نظیر بود گفت: رفتار شایسته تمامی دانشجویان و مدیریت مدیران استانی بویژه مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان در سال 95 بین 31 استان مقام دوم کشوری در اردوهای راهیان نور و در سال 94 حائز مقام اول در کل کشور بودیم،امسال هم امیدواریم با حفظ کمیت و کیفیت این اردوها بتوانیم جایگاه خودمان را همچنان داشته باشیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: کنگره های بزرگ شهدا هویت دینی و ملی ماهستند و همه داشته ها ما از شهدا می باشد و همیشه مدیون آن عزیزان به پاسداشت خون های گرانبهایی که تقدیم کرده اند هستیم و وظیفه داریم در این مسیر الهی همه برای نظام و فراتر از نظام که مردم هستند خدمتگذار صادق باشیم.

وی افزود: حضور  در کاروان های راهیان نور  حضور در کلاس است چرا که آموزه های بسیار بزرگی در این سفر معنوی به دانش آموزان هدیه داده می شود و دانش آموزان درس ادبیات جبهه و جهاد و شهید و شهادت را به خوبی یاد می گیرند حتی با نگاه کردن به خاک های پاک مناطق های عملیاتی.

۱۵۰۰ دانشجوی استان اردبیل عازم جنوب کشور خواهند شد/حضور در کاروان‌های راهیان نور حضور درکلاس است

صادقی بیان کرد: شور و عشق و شعف دانشجویان با حضور در مناطق های عملیاتی کشور به عینه دیده می شود و حال و هوای آن لحظه از دانشجو قابل توصیف نیست و همین باعث می شود تا ما ادامه دهنده راه و مسیر شهدا باشیم.

مسئول قرارگاه راهیان نور دانشجویی علم الهدی استان اردبیل: امروز  وظیفه و تکلیف شرعی ما اساتید دانشگاه این است تا نسبت به برنامه های راهیان نور و حضور پروشرو دانشجویان در کاروان ها اطلاعی رسانی است و باید دانشجو بداند به جایی که سفر می کند سرزمینی است که روزی شهدا قدم بر می داشتند.

وی با اشاره به اهیمت و مهم بودن راهیان نور گفت: اهمیت بخشیدن به مسئله راهیان نور جزء اولویت های دانشگاه های استان باشد و مسئولین دانشگاه ها همچون سال های گذشته که کمک حال بودند از تلاش های خود دریغ نکنند.

ارسال نظرات