خبرهای داغ:
نشست حلقه مربیان با حضور سرمربی، مربیان پایگاه های تابعه و مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت نرجس(س) با محوریت تبیین گفتمان رهبری در محل حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۰۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در  نشست حلقه مربیان حوزه حضرت نرجس(س)، مریم السادات میرقیصری مسئول تعلیم و تربیت حوزه گزارشی از عملکرد حلقه های صالحین ارائه نمود و ابراز داشت: برای باالا بردن کیفیت عملکرد حلقه های صالحین هر 2 هفته یک بار در مکان حوزه جلسه های با حضور سرمربی و مربیان پایگاه ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: هر حلقه باید مربی متخصص رده سنی خود را داشته باشد تا بتواند در حلقه  خود تأثیر گذار باشد. مربی باید طبق رده سنی مطالب مفید را بیان نماید تا برای حلقه های صالحین قابل درک باشد.

در ادامه، خدیجه عسگری وزیری سرمربی حلقه ها گفت: مربی ها باید ارزیابی شوند و حداقل یک دوره را بگذراند تا  توانایی خوب آموزش دادن به متربیان را داشته باشند.

وی افزود: مربیان باید از لحاظ اعتقادی، مهارتی و بینشی در سطح بالایی باشند و حتماً کتاب انسان 250 ساله را مطالعه و امتحان دهند. کتاب انسان 250 ساله سخنان مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) در سال 53 به رشته تحریر در آمده می باشد.

عسکری تاکید کرد: از آنجا که سخنان مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) بسیار با اهمیت است بر همه واجب است که سخنان ایشان را مطالعه و تحلیل نمایند.

ارسال نظرات