مسوول بسیج دانشجویی پیام نور تبریز در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
شهبازی گفت: نقش بسیج یک نقش آفتاب‎گونه است به نحوی که در برخی مواقع که حضور نداشته اما به واسطه نوری که داشته نورانیتش نیز مسبب اثرات مثبتی شده است.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۰۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

عرفان شهبازی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش تاثیرگذار بسیج عنوان کرد: از آنجایی که دشمنان ما چشم به این نظام دارند، این نقش بسیج بوده که تعیین کننده بوده و توانسته کشور را به آن اهدافی که داشته به نتیجه برساند لذا نقش بسیج در حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن یک نقش بی‎بدیل بوده است.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز به تبعات نبود این نهاد در کشور اشاره کرد و گفت: اگر حضور بسیج در ایام دفاع مقدس نبود، در عرصه‎های مختلف چون علمی، نظامی و نظامی‎گری و... نبود امروز خیلی از اتفاقات منفی می‎توانست در کشور رخ دهد و اثرات سوئی برای کشور به دنبال داشته باشد.

شهبازی در پایان تاکید کرد: نقش بسیج یک نقش آفتاب‎گونه است به نحوی که در برخی مواقع که حضور نداشته اما به واسطه نورانیتش مسبب اثرات مثبتی شده، لذا نبود چنین نهادی قاعدتا لطمه بسیار بزرگی به کشور می‎زند که نبود آفتاب به روشنایی روز می‎دهد.

ارسال نظرات