فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: اگر مسئولین در انجام مسئولیت‌هایشان اهمال کرده، اولویت‌ها و دیدگاه‌های خود را تغییر دهند و آرمان‌های امام را از نظر دور سازند، خیانت بزرگی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مرتکب شده‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۱۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر، علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جمع اصحاب رسانه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: استبداد سیاه پهلوی با سرسپردگی کامل و بی‌قید و شرط، قطع امید از خدا و امید بستن به استکبار به سمت و سویی می رفت تا علاوه بر آب و خاک این کشور، همه ثروت‌های آن را به بیگانگان واگذارد و شرف تاریخ را هم به باد فنا بدهد.
فاتحی تصریح کرد: اگر روحانیت و ملت همیشه بیدار، شیعیان پیرو ائمه اطهار، مراجع عظام تقلید و علما نبودند، معلوم نبود امروز کشور ایران در منطقه با چند مرکزیت، چه دین و مذهب و سیاستی اداره می‌شد. لذا امام راحل از سال 1323 مبارزات سیاسی، افشاگری علیه حکومت پهلوی و دولت‌ها را از طرق مختلف از جمله نامه‌نگاری به شخص شاه و افشاگری در کلاس‌های درس خود، آغاز کردند.
وی ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب در شدیدترین تنگناهای سیاسی و فرهنگی، بدون هیچ‌گونه ابزار و تسلیحات و فقط با حمایت توده مردم متدین و مستضعف، با تحمل زجرها، تبعیدها و شکنجه‌های بسیار، مبارزه کرد و همه زندگی خود را برای پیروزی انقلاب گذاشت تا در نهایت این مهم در 22 بهمن 57 محقق شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: با نگاهی به تاریخ 2500 ساله سلطنت پادشاهان که همچون آینه‌ای در مقابل ما قرار دارد، درمی‌یابیم که هرکدام از پادشاهان به نوعی قسمتی از کشور، تاریخ و فرهنگ آن را جدا کرده، نه تنها هیچ آورده‌ای نداشتند بلکه داشته‌های این سرزمین را بر باد دادند. هم‌اکنون ما باید با مطالعه این حقایق قدری تأمل کنیم که کشور ایران در چه جایگاه و مرتبه‌ای بود و امروز این کشور به برکت خون شهدا، مجاهدات ایثارگران و انقلاب اسلامی به چه جایگاه رفیعی دست یافته که در منطقه حرف اول را می‌زند.
وی تأکید کرد: فارغ از حضور نظامی کشورهای بیگانه در منطقه، امروز ایران برای محور مقاومت و اینکه حکومت‌ها در جامعه باقی بمانند یا نه تصمیم‌گیری می‌کند. ایران الگویی شده است تا این باور را در جوامع مستضعفان و امت‌های مسلمان تزریق کند که در مقابل آمریکا و زیاده‌خواهی‌های او می‌توان ایستاد.
این مقام مسئول با بیان اینکه ظرفیت جهانی‌سازی را امام خمینی (ره) به کشور هدیه کرد، ادامه داد: هر فرد در هر سِمَتی که قرار دارد باید انقلابی را که در ازای خون شهدا و ایثار جوانمردان به ما رسیده است، پاسبان باشد. اگر مسئولین در انجام مسئولیت‌هایشان اهمال کرده، اولویت‌ها و دیدگاه‌های خود را تغییر دهند و آرمان‌های امام را از نظر دور سازند، خیانت بزرگی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مرتکب شده‌اند.
فاتحی یادآور شد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان که در کمیته ستاد دهه فجر نیز عضویت دارد، بیش از 180 برنامه مختلف و متنوع برای ایام‌الله دهه فجر که مقارن با ایام فاطمیه (س) هست، در نظر گرفته است که عبارت‌اند از: رژه موتوری نیروهای مسلح در سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، تجمع در میدان امام حسین (ع) همراه با برنامه نورافشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی و ...

ارسال نظرات